Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Infjärdens SK P-14

Följ

P-14

Följ oss för uppdateringar
Följ
Infjärdens SK
Fotboll
P-14

Wasa Cup 2026

för 11 dagar sedan 12 kommentarer 159 visningar
Sandra Widgren Tränare
12 kommentarer
  • för 11 dagar sedan Josefina Unger

    Kul! Min första fundering är hur ni andra tänker åka dit, båt eller köra? Vi är lite inne på färja.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 11 dagar sedan Joakim Johström

    Vi kommer köra runt med husvagn. 🙂

    Rapportera

    Rapportera

  • för 11 dagar sedan Emma Åkesson

    Visst menar ni att man kan ha med luftmadrass som är max 80cm? 😆
    Vi kommer att köra runt, pga det var rätt dyrt med färja och att det var svårt att boka hemresan när man inte vet när matcherna slutar.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 11 dagar sedan Sandra Widgren

    Ja, madrass eller vad man nu väljer för liggunderlag . Tog den infon direkt från hemsidan 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • för 11 dagar sedan Sandra Widgren

    Vi kör också runt, beräknar vara framme vid 18 tiden 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • för 11 dagar sedan David Ekman

    Lutar åt färja dit.. beräknad ankomst 16.00

    Rapportera

    Rapportera

  • för 11 dagar sedan Emelie Berglund

    Vi kör över Haparanda dit. Vet ingen tid för ankomst än, men vi åker från tidig morgon. Däremot har vi bokat power park måndag och tisdag efter cupen om någon vill haka på!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 11 dagar sedan Ingrid Westerberg

    Har inte beslutat än när vi kommer åka men vi kommer köra bil, ingen färja. I ”värsta” fall så åker vi fredagmorgon men isåfall skulle Bertil behöva åka med nån annan dit, om nån har plats vill säga.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 11 dagar sedan Emelie Berglund

    Vi har mest troligt en plats Ingrid om Bertil vill åka.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 11 dagar sedan Sara sjögren

    Det finns plats hos oss Ingrid 👍

    Rapportera

    Rapportera

  • för 11 dagar sedan Emma Åkesson

    Vi kommer åka fredag också, Kevin åker med Simon E dit på tors.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Josefina Unger

    Vi åker färja och är i vasa vid 16 har de lovat. Vi stannar också kvar för att besäka powerpark, men åker hem tisdag, så endast powerpark måndag för oss😎

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in