Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Bölebyn SK F-14
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Bölebyn SK F-14.
F-14
Följ oss för uppdateringar
Hej, vi har tänkt åka på cup i Kalix 7-9augusti med övernattning :) Mer info kommer närmare, men vi behöver veta att alla spelare kan delta iom att vi ska betala in anmälningsavgiften snart. En avgift på 300/spelare betalas också till lagkassan för detta. Anmäl ditt barn senast 1 juli.
/Tränarna
| Träning | 30 jun, 18:00 |
| Gammelgårdens IF (borta) | 2 aug, 11:00 |
| Älvsby IF (borta) | 12 aug, 18:30 |
| Assi IF Grön (borta) | 22 aug, 12:00 |
| Sunderby SK (hemma) | 25 aug, 19:00 |
Anmäler spelarna sig genom en kallelse?
RapporteraRapportera
Nicolina kan inte delta
RapporteraRapportera
Hanna är med
RapporteraRapportera
Ska vi betala 300kr eller tas de av lagkassan? Är de inte därför vi säljer grejer för att slippa betala sånna saker?
RapporteraÄr de för mat och sånt man betalar eller?
Rapportera
I betalar bara en bråkdel av hela evenemanget, resten är från lagkassan, har jag förstått. 🙂
RapporteraRapportera
Alexa är med.
RapporteraRapportera
Lykke är med
RapporteraRapportera
Tyra är med
RapporteraRapportera
Asta är gärna med.
RapporteraRapportera
Annika är med
RapporteraRapportera
Leja är med
RapporteraRapportera
Kalixcupen kostar ca 20 000kr (då ingår boende och mat) så merparten av avgiften tas från lagkassan :)
RapporteraRapportera
Penny är med
RapporteraRapportera
Ebba är med!
RapporteraRapportera
Ronja är med.
RapporteraRapportera
Thea är med!
RapporteraRapportera