Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Härryda HK Bollekis 2021 - Landvetter
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Härryda HK Bollekis 2021 - Landvetter.
Bollekis 2021 - Landvetter
Följ oss för uppdateringar
Hej alla föräldrar! 👋
Hoppas ni njuter av sommaren! Klubben har nu fått halltiderna för höstterminen fördelade från kommunen, och vi har riktigt roliga nyheter att dela med oss av.
Våra tider och hallar för hösten:
- Landvetter (Backaskolan): Vi får glädjande nog behålla vår vanliga tid på tisdagar kl. 18:00–18:45.
- Nyhet! Mölnlycke (Båtsmansskolan): För allra första gången kommer klubben även kunna erbjuda Bollekis i Mölnlycke! Här har vi fått tid på tisdagar kl. 18:15–19:00 (detta gäller även barn födda 2020 och 2022).
Det här är otroligt kul eftersom vi får möjlighet att erbjuda plats till många fler – just nu har vi en kölista på över 20 barn bara för 2021-gruppen!
I och med att vi utökar kommer vi också att dela upp ledargänget. Jag (Sebastian) och Sandra kommer att ta hand om gruppen i Mölnlycke, medan Johan, Luisa, Niklas, Philip och Mattias fortsätter att leda gänget i Landvetter.
Dags att välja (Senast 1 juli)
Ni som har varit med under våren har självklart förtur och får i första hand välja om ni vill fortsätta i Backaskolan eller gå över till den nya gruppen i Mölnlycke.
Jag är väldigt tacksam om alla föräldrar kan meddela mig hur ni vill göra inför hösten. Skicka ett mejl eller sms senast den 1:a juli och berätta om ni:
1. Vill fortsätta i Landvetter (Backaskolan)
2. Vill byta till Mölnlycke (Båtsmansskolan)
3. Inte planerar att fortsätta till hösten (så vet vi hur många vi kan ta in från kön).
Kontakt: sebastian.bergo@outlook.com eller 0707-197148. Efter den 1:a juli kommer vi att börja erbjuda lediga platser i grupperna till kölistan.
Känner ni någon mer som vill vara med?
Dela gärna vår anmälningslänk med vänner och bekanta som har barn som är sugna på att börja: https://forms.gle/ATqhbd67rKh3z5wa7
Vi önskar er alla en riktigt fantastisk sommar, så ses vi förhoppningsvis fyllda med ny energi till hösten! 🍓☀️
Allt gott,
Sebastian & ledargänget
Inga kommande aktiviteter
|
|
Ny leverantör |
| 16 jun | Bollekis 2022 |
| 7 jun | Uppstartslägret 2026 15-16/8 |
👏🏼👏🏼👏🏼
RapporteraRapportera
Jag fick en fråga om uppstart för barn födda 2022 och det kommer klubben också starta i höst. Fritt fram att dela den anmälningslänken med vänner och bekanta https://forms.gle/ZWYfiqfqU7ahi9yj9
RapporteraRapportera