Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Habo IF F-14
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Habo IF F-14.
F-14
Följ oss för uppdateringar
Hej på er!
Hanna Hamretz har hittat en hemsida där man kan beställa egendesignade tatueringar och har föreslagit att vi ska beställa med Habo If-loggan till årets cuper.
Vi tänker att de kan va kul för tjejerna. Extra roligt på Eskilscupen när vi inte är på hemmaplan.
Planen är alla tjejer får några var som de kan sätta på kinden eller liknande. Alla som är intresserade av detta kan swisha 40kr till Hanna på nummer
073-906 47 88 senast imorgon.
Vi kommer inte dela ut alla på en gång utan de får några nu till Habocupen och resten till Eskilscupen.
Vi har även pratat om att de vore roligt att ha lite supporterprylar när vi åker ner till Helsingborg. Typ T-shirt, keps eller liknande till oss föräldrar och syskon som är med och hejar.
Är de någon som har nån bra kontakt som kunde hjälpt oss med detta får ni gärna höra av er till nån av tränarna eller oss kontaltföräldrar.
Sen en sista sak. FC gruppen har fått avhopp nästa helg den 26/6 på en konsert i Huskvarna Folkets park. De finns 7 tomma platser och om vi fick frågan om de är något vi är intresserade av för att fylla på lagkassan ytterligare. Om någon är intresserad så kommentera detta inlägg snarast så kan vi svara FC gruppen direkt.
Tack och bock 😊
Mathilda, Lina och Malin.
Jag kan hoppa in och köra 26/6 om vi får ihop det.
RapporteraRapportera
Påminner om att de Inte är försent om man vill swisha för tatueringar =)
RapporteraRapportera
Jag swichar nu Hanna😅
RapporteraRapportera
Jag håller på att klippa tatueringar nu .
RapporteraI morgon på träningen får alla barn ett kuvert med två tatueringar i till denna cupen. De delas ut i morgon så man kan sätta på de hemma innan man tar solskydd. Resten sparar vi till Eskilscupen. De som inte deltar i denna cupen har kvar sina två till nästa cup.
Fick frågan om man kan köpa till syskon så vill man så kan man få köpa extra tatueringar för 10kr/st så länge de finns tatueringar kvar så beställer jag hem nya inför eskilscupen .
Tar med extra tatueringar i morgon och i helgen på cupen så får man bara komma fram och haffa mej
Rapportera
Idag på träningen såklart 😄
RapporteraRapportera