Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Habo IF F-14

Följ

F-14

Följ oss för uppdateringar
Följ
Habo IF
Fotboll
F-14

Kul till kommande cuper!

för 11 dagar sedan 5 kommentarer 269 visningar
5 kommentarer
  • för 11 dagar sedan Mikael Andersson

    Jag kan hoppa in och köra 26/6 om vi får ihop det.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Hanna Hamretz

    Påminner om att de Inte är försent om man vill swisha för tatueringar =)

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Emma Gillek

    Jag swichar nu Hanna😅

    Rapportera

    Rapportera

  • för 3 dagar sedan Hanna Hamretz

    Jag håller på att klippa tatueringar nu .
    I morgon på träningen får alla barn ett kuvert med två tatueringar i till denna cupen. De delas ut i morgon så man kan sätta på de hemma innan man tar solskydd. Resten sparar vi till Eskilscupen. De som inte deltar i denna cupen har kvar sina två till nästa cup.
    Fick frågan om man kan köpa till syskon så vill man så kan man få köpa extra tatueringar för 10kr/st så länge de finns tatueringar kvar så beställer jag hem nya inför eskilscupen .
    Tar med extra tatueringar i morgon och i helgen på cupen så får man bara komma fram och haffa mej

    Rapportera

    Rapportera

  • för 3 dagar sedan Hanna Hamretz

    Idag på träningen såklart 😄

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in