Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Habo IF P19
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Habo IF P19.
P19
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Nu är det snart dags för Habo-cupen. Schemat för föräldrar i P19 hittar ni här.
Det är viktigt att alla kollar igenom schemat, eftersom vi fördelat några pass till några av er som inte själva bokat. Ni som fått ett pass fördelat av oss ska även ha fått en bekräftelse till er mejl, annars ser ni ert pass i schemat.
Här nedan kommer information som vi vill att ni läser igenom.
Innan passet
Innan ert pass ska ni hämta en funktionärströja på kansliet. Återlämna den när ni är klara med ert arbetspass.
Kontaktförälder finns på plats vid hoppborgen vid första passet både lördag och söndag för genomgång av era uppgifter. Ni föräldrar för sedan informationen vidare till nästa pass.
Kom i god tid till ditt pass så du hinner få en överlämning med information från de som har passet innan.
Under passet - hoppborg
Vid hoppborgen ska ni ta betalt, antingen via Swish eller genom ett ”klippkort” som kan köpas inne på kansliet. Ett sådant kort kostar 50 kr och har 10 rutor som motsvarar 5 kr vardera. Stryk det antal rutor som motsvarar den summa det kostar att hoppa. Ni ska även se till att regler följs gällande hur många som får hoppa samtidigt och hur länge man får hoppa per gång. Denna informationen kommer finnas på plats eller skickas ut under fredagen.
Under passet - disco
Discot kommer hållas under lördagskvällen på konstgräsplanen. Den första timman kommer ni hjälpa till att förbereda discot genom att bygga upp aktiviteter bland annat en uppblåsbar hinderbana. Under själva discot ska några stå vid entrén och kontrollera så barn med cup-armband släpps in, och några ska hålla koll på barnen som hoppar och är på området.
De som arrangerar discot finns på plats för mer detaljerad information.
Fler föräldrar behövs
De som arrangerar discot har signalerat att det vore önskvärt med fler föräldrar till kvällen, framförallt under första timman, kl. 18:00-19:00, men också efter discot då allt ska packas ned. Det är flera föräldrar i P19 som inte har något pass i dagsläget, vi vore därför tacksamma om ni kunde ställa upp och hjälpa till med detta. Har ni dessutom möjlighet att stanna kvar en stund efter kl. 21:00 för att packa ihop vore det toppen!
Stort tack för ert engagemang, det gör cupen möjlig att genomföra!
Frågor
Om ni har frågor gällande våra aktiviteter under cupen kan ni kontakta Petra Dahlén på tfn 073-622 93 49.
Nu ser vi fram emot en rolig helg på Slätten!
/Kontaktföräldrarna Malin, Linn och Petra
Endast sidans medlemmar kan kommentera
Inga kommande aktiviteter
Igår | Sista hemma för Dam på Lördag |
19 sep | Söndagsmatch för Herr |
18 sep | Dam möter Lagan/Ryssby ikväll |
16 sep | Derby för F16 på onsdag |
14 sep | Guldbollskvällen gjorde återigen succé! |
Kan man hämta tröja när som helst under dagen eller bara i anslutning till sitt pass? Är kansliet öppet även på kvällen så man kan hämta och lämna tröja innan och efter disco? Var ligger kansliet?
RapporteraRapportera
Tröjor hämtas och lämnas tillbaka i direkt anslutning till passet. De som ska bemanna discot behöver inte ha en funktionärströja. Kansliet ligger i huset vid trädäcket, det stängt på kvällen.
RapporteraRapportera
Hej! Vi är bortresta denna veckan och kan därför inte hjälpa till i helgen tyvärr.. vi får ta igen det nästa år istället! / stures mamma
RapporteraRapportera
Vi har fått en aktivitetsbeskrivning där det står mer detaljerat vilka uppgifter vi har under våra arbetspass. Denna beskrivning och en karta över området finns under dokument, på samma ställe som schemat. Samma information finns också utskriven på Slätten.
RapporteraRapportera