Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Habo IF F19
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Habo IF F19.
F19
Följ oss för uppdateringar
Här kommer information inför Habocupen och vårt uppdrag i F19.
Habo-cupen är föreningens största inkomstkälla och en helg där det knappast undgår någon att det är fotbollsfest i Habo. Cupen riktar sig till barn i åldrarna 10-13 år, och i år har över 150 lag anmält sig för att tävla på Slättens IP. För föreningen är cupen guld värd och mycket uppskattad!
För att kunna genomföra Habo-cupen krävs engagemang från alla aktiva spelare i föreningen. Cupen växer och då behöver vi vara fler som hjälps åt för att detta ska bli en positiv och rolig helg för alla inblandade.
Grundtanken är att man bidrar med cirka 3 timmar per aktiv spelare. Ledare i lag som spelar under Habocupen räknas bort vid planeringen av antalet pass per lag. Ledare i lag som inte spelar under Habocupen får räkna med att arbeta under cupen. Ledare i lag som spelar under cupen och även har barn i andra lag meddelar det laget att man är ledare i ett lag som spelar Habocupen.
F19 har fått uppgift att hjälpa P11 med städning den 29 juni. Att vi fått denna uppgift handlar helt enkelt om att det var där det behövdes mer funktionärer och att vi har kapacitet i vårt lag för att klara uppgiften. P19 kommer istället att ta hand om alla aktiviteter såsom hoppborg och disco under cupens båda dagar.
Det finns pass kvar kl 13-16 men framför allt är det städning kl 16-19 som behövs.
Föreningen använder plattformen Favvos för att sköta och effektivisera administrationen och anmälan kring funktionärsuppdrag.
Anmälan sker via:
https://haboif.favvos.com/
På sidan hittar ni olika uppdrag som vi har tilldelat respektive lag (Vårt uppdrag heter P11 / F19)
Ni klickar på Anmäl för det lag man tillhör och sedan väljer ni arbetspass som passar.
I anmälan ska ni koppla uppdraget till en medlem (ert barn) genom att uppge barnets personnummer. Om det inte fungerar med barnet personnummer kan ni testa med ert eget, men använd i första hand barnets.
Efter anmälan skickas det en bekräftelse till angiven mejladress och ett mejl om att bekräfta ert Favvos-konto. Gå in och skapa ert konto, då kan ni som funktionärer även logga in och se era anmälda uppdraget inne i plattformen.
Om vi inte fyller våra pass kommer passen fördelas ut, kan man inte det pass man blir tilldelad ansvarar man själv för att byta, för att undvika detta i största möjliga mån är vi tacksamma om ni som kan bokar själva.
Tack för att du bidrar med din tid som funktionär!
Tveka inte att höra av er om det dyker upp några frågor.
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera