Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Habo IF F18
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Habo IF F18.
F18
Följ oss för uppdateringar
Denna informationen riktar sig främst till dig som har funktionärsuppdrag som boendevärd på Kärnekulla och Habo Arena under HaboCupen, du som har kioskpass eller inte är hemma under cupen behöver inte läsa igenom.
📍 Kontakt:
Har du frågor under helgen? Ring eller smsa mig, Tobias Nilsson, på 076-891 20 83.
Jag har pass både fredag, lördag och söndag och finns därför tillgänglig på plats stora delar av helgen.
📄 Fullständig information:
Alla dokument (instruktioner, checklistor, kontaktlistor m.m.) finns att ladda ner i dokumentarkivet under fliken HaboCupen 2025. En boendepärm finns även på plats med nödvändig information.
🔑 Viktigt om överlämning av passerkort och nyckel:
Den som har sista passet fredag och lördag kväll ansvarar för att nyckel, passerkort och brandlista lämnas över till den som har första passet nästa morgon.
Dock:
Eftersom jag är på plats både fredag kväll och lördag morgon, så tar jag själv över ansvaret då.
Det betyder att det först på lördag kväll behöver ske en överlämning till söndag morgon.
I detta fall gäller:
Lördag kväll: Antonia Kragner och Linda Volmerdal
Söndag morgon: Christoffer Palfi och Kristoffer Josefsson
Antonia och Linda ansvarar alltså för att lämna över passerkort, nyckel och brandlista till Christoffer Palfi eller Kristoffer Josefsson. Kontaktuppgifter finns på laget.se
💡 Om ni inte kan lösa överlämningen direkt, kan det lämnas/hämtas hemma hos mig på Lammgränd 21. Men meddela mig i så fall i god tid. Kommentera nyheten nedan eller skicka gärna sms hur ni vill göra.
📌 Om passerkort och nyckel:
Passerkortet krävs för att komma in via huvudentrén på skolan.
Nyckeln används för att låsa/låsa upp klassrum, städrum, kioskrum m.m.
Till Habo Arena använder vi en kod som lämnas ut till lagen på fredagen. Den finns även i boendepärmen.
Förberedelser & rutiner
En detaljerad beskrivning av:
vad som ska tas med och förberedas på fredagen
vad som gäller för arbetspassen fredag, lördag och söndag
hur in- och utcheckning av lagen går till
rutiner för brandlistor, kiosk, städning, nyckelhantering m.m.
…finns i dokumenten som du hittar i dokumentarkivet och i boendepärmen på plats. Läs igenom dem noggrant!
Till sist, viktiga punkter som gäller:
- Se till att det är "ordning och reda". Ta en runda och kolla så att "allt är lugnt". Vi vill att skolan ska vara i samma fina skick när alla lagen checkar ut på söndagen. Informera ledare om att även ta ansvar för sina lag.
- Ha koll på boendepärm med deltagarlistor (brandlistor) om vi behöver utrymma. Ha även koll på skolans uppsamlingsplats.
- Se över toaletter både i skolan och Habo Arena löpande och fyll på med papper m.m. från förrådet vid behov.
Vi ses i helgen! 🙌
Inga kommande aktiviteter
Hej alla! Tack för igår med incheckningen i skolan och arenan. Det gick i det stora hela bra 👍
RapporteraÄr det löst med passerkort/nycklar inför ikväll? Är det smidigare om det lämnas till mig ikväll så åker jag ner på morgonen igen och visar er som har öppningspasset på söndagen?
Vi som städar sen på söndagen, avspärrningsbanden i skolan ska va kvar där dom är då det är några andra som ska sova över om några veckor.
Rapportera
Om du har möjlighet så hade det varit toppen om du vill öppna åt oss imorgon :)
RapporteraMvh Amanda och Kristoffer
Rapportera
Om Linda eller Antonio kan komma förbi dig ikväll efter sitt pass vill säga :)
RapporteraRapportera
Funkar för mig! Inga problem! Linda eller Antonio kan ringa mig och stämma av 0768-912083 så ses vi isåfall där nere imorgon vid 7 :)
RapporteraRapportera
Det låter som en bra plan! Någon av oss hör av sig till dig Tobias 👍 Marcus är det som är där för oss ikväll.
RapporteraRapportera
Ok härligt! Bara slå en pling sen 👍
RapporteraRapportera
Det blir toppen 👍
RapporteraRapportera
Nu är HaboCupen över för vår del. Ett stort tack till alla som ställt upp i helgen – från incheckning och kioskpass till boendeansvar och slutstädning. Fantastiskt bra jobbat av er alla!
RapporteraDe flesta lagen verkade nöjda (även om vissa som sov i arenan nog önskat att ventilationen varit lite varmare – och ungdomarna lite tystare 😅).
//Tobias
Rapportera
Instämmer! Cred till dig Tobias som fått ta allt extra omkring och all planering! Tack för den här säsongen 👊
RapporteraRapportera