Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om HK Järnvägen P-10/9
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från HK Järnvägen P-10/9.
P-10/9
Följ oss för uppdateringar
På lördag är det äntligen dags för Kickoff och då åker vi tillsammans med hela föreningen till Katrineholm. Vi samlas 06:50 vid stora entrén till Alléhallen. Bussen avgår kl 07:00 Vi åker iväg med hela laget och 5st ledare.
Föräldrar är varmt välkomna att ansluta till Duveholmshallen i Katrineholm i egen bil och vara med och titta om man vill.
Spelarna behöver ha med sig följande saker till Katrineholm.
Packlista
- Träningsoverall (att ha mellan träningarna)
- Träningskläder (shorts och T-shirt)
- Handbollsskor (att ha inne)
- Gympaskor (att ha ute)
- Sportstrumpor (gärna flera par)
- Vattenflaska
- Ryggsäck att ha mellan skolan och spelhall.
- Handduk till dusch.
- Hygienartiklar (Schampo, tvål, tandborste, tandkräm osv)
- Pyjamas eller andra kläder att sova i
- Underkläder och strumpor
- T-shirts/tröjor
- Tofflor (att ha mellan träningarna och på skolan).
- Liggunderlag eller luftmadrass (inte dubbel) + pump. PROV-PUMPA HEMMA!
- Sovsäck eller täcke, kudde, lakan.
- Eventuella mediciner (allergi, astma, nässpray)
- Fickpengar
- Mobiltelefon och laddare (om man har mobil är det ok att ha med om man vill)
- Jacka vid dåligt väder.
Det är mycket packning som spelarna ska bära och ha med på bussen så packa så "litet" som möjligt.
På lördagen bjuds det på lunch och middag. Söndag bjuds det på frukost och lunch. Kommer även att finnas frukt som mellanmål.
Då det är en tidig morgon är det bra att ha med matsäck så barnen klarar sig till lunchen på lördagen.
Det finns en kiosk i hallen som inte tar kontanter. Tidigare år har vi låtit barnen handlat där så har ni föräldrar fått swishat ledare. I år tänker vi att vi inte köper godis och glass innan vi tränat färdigt på lördagen.
Vi går gemensamt till Ica på kvällen där barnen kan handla med kort eller kontanter om barnen vill handla. Vi ledare är med och hjälper barnen.
Det är viktigt att ni meddelar någon av oss ledare snarast om ert barn blir sjuk eller av annan anledning inte kan följa med. Skicka sms till:
Erica 070-2779224
Viktoria 073-5890704
Elin 070-6880253
SCHEMA FÖR LÖRDAG.
06:50 Samling stora entrén Alléhallen (ingång till badet)
07:00 Avgång med buss från Alléhallen.
08:30-09:00 Ankomst Duveholmshallen
09:00-10:00 Träning A-hallen
10:00-12:00 Packa upp i klassrum
12:00-13:00 Lunch
13:00-14:00 Träning A-hallen
15:00-16:00 Träning C-hallen
16:00-17:00 Bowling
18:00-19:30 Middag
SCHEMA FÖR SÖNDAG
07:30-09:00 Frukost
09:00-10:30 Träning D-hallen
12:00-13:00 Lunch
13:00-14:00 Träning D-hallen
15:00-17:00 Mix turnering (Spelare i alla åldrar både killar och tjejer mixas i lag och spelar matcher i en mini turnering).
17:30 Hemresa
Ca 18:45 Ankomst Allehallen.
Vi laddar inför en grym helg och spännande äventyr med övernattning!
Mvh
Ledargänget
Träning | 17 okt, 17:00 |
IFK Örebro 1 (hemma) | 19 okt, 11:00 |
Träning | 21 okt, 16:30 |
Träning | 23 okt, 18:00 |
Träning | 28 okt, 16:30 |
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera