Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Getinge IF P 2011-2013
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Getinge IF P 2011-2013.
P 2011-2013
Följ oss för uppdateringar
Hej
Vill bara påminna om träning ikväll 17.30-19.00. Strålande sol och vinden har avtagit då.
| Träning | 20 jul, 17:30 |
| Träning | 22 jul, 17:30 |
| Laxa cupen 2013 | 23 jul, 09:00 |
| Träning | 23 jul, 17:30 |
| Träning | 27 jul, 17:30 |
Emil är fortfarande snuvig och har ont i öronen så han kommer inte idag eller imorgon
RapporteraRapportera
Wille förkyld fortfarande så hoppar ikväll
RapporteraRapportera
Ingen Emil H ikväll, är på annat håll
RapporteraRapportera