Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Getinge IF P 2011-2013
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Getinge IF P 2011-2013.
P 2011-2013
Följ oss för uppdateringar
Hej
Idag efter träningen fick killarna med sig lite info om chips försäljning till laget.
Här kommer vad som gäller:
Försäljningsperiod, vecka 18-19
Ni tar upp beställningar under denna period, fyller i en av de papper som killarna fick.
Ni redovisar försäljingen måndag vecka 20, vi beställer chipsen.
Leverans till Getingen ca 3 veckor
Kunderna betalar när ni levererar chipsen oftast via swish till er
Ni swishar in den totala summan, vi får återkomma till vart ni swishar.
Priser: 30:- per påse eller 4 för 100:-
Sälj så det ryker så kan vi hitta på roliga saker för kidsen.
Frågor är det bara att höra av er
| Träning | 20 jul, 17:30 |
| Träning | 22 jul, 17:30 |
| Laxa cupen 2013 | 23 jul, 09:00 |
| Träning | 23 jul, 17:30 |
| Träning | 27 jul, 17:30 |
| 28 maj | VM-tips med Getinge IF! |
| 3 maj | Anmälan till Sommarlovsfotboll 2026 |
| 28 apr | FÖRENINGSDAG & DERBYFEST! |
Hej, så runt vecka 23 så har kidsen chipsen hos sig? Mvh Lasse
RapporteraRapportera
Enligt Bjäre så ska det vara ca 3 veckors leverans men det beror på deras orderläge. Vingård definitivt besked när vi lagt ordern. Förmedla till kunden 3-4 veckors leverans så är vi nog rätt på det.
RapporteraRapportera