Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Getinge IF P 2011-2013
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Getinge IF P 2011-2013.
P 2011-2013
Följ oss för uppdateringar
Hej på er
Nu har vi tänkt att åka till en riktigt rolig och bra övernattningscup i Uddevalla 1-3 aug.
Cupen är 9 manna och det är slutspelscup dvs man går vidare till antingen A eller B slutspel.
Vi behöver veta vilka som kan och vill åka med på denna cup. Lämna meddelande så snabbt som möjligt då vi behöver anmäla oss. Vi behöver vara minst 13 spelare och det hade varit roligt om så många som möjligt kan.
Kostnaden just nu är 1500:-/person men vi har ställt frågan om ett stöd. Får återkomma med det.
I pengarna ingår det övernattning i hårdförläggning, klassrum. Man får mat fre, lör och sön.
Hade varit grymt roligt om många kan och att föräldrar är med och stöttar laget på plats. Perfekt semestertripp till Uddevalla.
Med vänlig hälsning,
Ledarna
| Träning | 20 jul, 17:30 |
| Träning | 22 jul, 17:30 |
| Laxa cupen 2013 | 23 jul, 09:00 |
| Träning | 23 jul, 17:30 |
| Träning | 27 jul, 17:30 |
Åh vad roligt! Elis kan ☺
RapporteraRapportera
Damien kan 👍
RapporteraRapportera
Oscar är gärna med!
RapporteraRapportera
Härligt
RapporteraFick precis svar om att föreningen står för halva kostnaden så 750:- per spelare kostar det och sedan kan vi sälja för att få in resten. Vi tänkte även hyra 2 st minibussar så laget kan åka ihop.
Men som sagt vi behöver bli minst 12-13 spelare så att vi kan åka till cupen.
Rapportera
Vilken rolig grej, har själv otroligt starkt minne från fotbollscup i barndomen! 😃😃 Sigvard vill följa med!
RapporteraRapportera
Härligt, jag markerar sigvard som Ok i kallelsen.
RapporteraRapportera
Roligt! Emil är anmäld via kallelsen, superkul!
RapporteraRapportera