Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Gustavsbergs IF Handboll P-2012-2013
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Gustavsbergs IF Handboll P-2012-2013.
P-2012-2013
Följ oss för uppdateringar
Uppstartsläger 2025 i Nyköping
Då är det dags för uppstartsläger i Nyköping nu till helgen så nedan kommer mer information. Tveka inte att höra av er om ni har några fler frågor.
I år är vi totalt c:a 150 deltagare från 7 lag/åldersgrupper! Lagen är F2011, P2012-2013, F2012, F2013, P2014-2015, F2014-2015 och F2016. Dessutom har vi ett antal ungdomsledare från våra äldre lag på plats lördag-söndag.
Kostnader
Ingen ytterligare kostnad för lägret än det som redan är betalt.
Resa:
Bussarna till Nyköping går från Gustavsbergs Centrum (parkeringen vid uterinken) på fredag kl 14.00 samt lördag kl 08.00. Alla bussar på väg till Nyköping stannar vid Nacka trafikplats för upphämtning av passagerare.
Hem från Nyköping går alla bussar på söndag kl 16:00, beräknad ankomsttid till Gustavsberg c:a kl 18.
Mat etc. under resan:
Alla ska ha ätit lunch innan vi åker på fredagen. Klubben kommer skicka med ett mellanmål på bussresorna både till och från Nyköping.
Boende: Vi kommer även den här gången också att bo i hårdförläggning. Hårdförläggning innebär i praktiken att man sover i skola/gymnastiksal eller liknande under helgen. Man tar då med sig liggunderlag/Luftmadrass/Sovsäck etc. då inget sådant finns att låna på plats. Vi bor i Rosvalla arenor där även alla träningspass kommer ske. Alla lag kommer att få tillgång till varsitt omklädningsrum och fördelas i sovsalar enligt separat schema.
Lokal Bågskytte – F2012 (24 personer)
Lokal Kampsport - F2013 (19 personer)
Lokal Fäktning – F2011 (16 personer)
Lokal Dans – F2014/2015 (30 personer)
D-hallen (delbar) – P2014/2015 (12 personer)
D-hallen (delbar) – P2012/2013 21 personer)
D-hallen (delbar) – F2016 (25 personer, lördag-söndag)
Mat: Frukost, lunch och middag kommer intas i Superbowls lokaler i Rosvalla arenor. Frukost äts i ”garderoben/baren” i anslutning till A-hallen. Mellanmål och kvällsmål hämtas upp i garderoben/baren och äts i anslutning till sovsalarna.
Fredag: Mellanmål på bussen, Middag 17-19
Lördag: Frukost 7-9/Mellanmål på buss, Lunch 10.30-13.30, Mellanmål, Middag 17:30-19.30, Kvällsmål
Söndag: Frukost 7-9, Lunch 10.30-13.30, Mellanmål (på bussen)
Meny:
Fredag middag: Pasta med kalkonsås
Lördag lunch: Kycklingspett med ris
Lördag middag: Spagetti med köttfärssås
Söndag lunch: Korv stroganoff
Frukost - smörgås med pålägg, frukt, yoghurt/mjölk/juice
Mellanmål och kvällsmål – drickyoghurt och frukt
Alla måltider är laktosfria och inget fläskkött i någon måltid.
Samma princip som tidigare att laget äter tillsammans de dagar vi är där. Vi kommer att hålla koll på att alla äter ordentligt så att energin räcker hela helgen.
Packning: Förslag på packlista:
- Handbollskläder (Strumpor, shorts, träningströja samt inneskor, överdragströja och överdragsbyxor) samt vattenflaska och boll.
- Flippflops/tofflor eller liknande för inomhusbruk.
- Liggunderlag, sovsäck/täcke och kudde
- Mobiltelefon/laddare och hörlurar om man vill ha det.
- Ombyte; strumpor, t-shirt, underkläder etc.
- Till Duschning, handduk, duschtvål.
- Mecessär, tandborste, tandkräm, deo etc
- Bekväma kläder att ha och hänga i mellan träningar eller på kvällen
- En separat mindre väska/ryggsäck eller liknande som man kan ha med sig för vattenflaska/skor etc.
OBS: Spelarna kommer själva att behöva bära sin packning vissa sträckor, t.ex. till förläggningen så se till att det är packat så att spelarna själva kan bära sin packning.
Se även till att så mycket som möjligt är märkt då killarna själva behöver hålla koll på sina saker under helgen.
Ledare: Vi är fyra ledare som åker med, Jörgen Erik, Filip och Jacob.
Kontaktuppgifter till oss tränare: Jörgen 0730886401, Erik 0739229761, Filip 0702227032 och Jacob 0760395581.
Medföljande föräldrar: Vi ledare åker själva ner med killarna, bor med dem och tar hand om dem under helgen. Vi har tyvärr inga platser i hårdförläggningen för medföljande föräldrar men däremot så är man välkommen att åka ner till Nyköping. Det är dock bara träningar på lägret förutom en träningsmatch söndag förmiddag.
Träningsschema:
Det har kommunicerats i Whattsapp gruppen. Klubben kommer som tidigare år att ha en gemensam aktivitet för alla lag på lägret med femkamp etc på lördag kväll.
Vi kommer även att spela en träningsmatch under helgen mot Nyköping.
Speciella behov: OM det är någon spelare som har några speciella behov, t.ex. medicin som behöver tas, allergier eller någon annan information som vi tränare behöver inför resan så meddela Jakob (0760395581)
Fickpengar/Lördagsgodis: Vi kommer den här gången inte att gå och köpa lördagsgodis utan vi fokuserar på att ha en godis och läsk-fri helg. Det finns egentligen inget behov att ta med egna fickpengar eftersom vi gör allting tillsammans och all mat ingår.
Mobiltelefoner: Vi kommer den här gången att samla ihop killarnas telefoner så att det blir skärmfri tid under dagarna. På kvällarna kommer de att få ha telefoner för att ringa eller skicka meddelanden hem om de vill det. Om man av någon anledning skulle behöva få tag i sitt barn under någon av de mobilfria tiderna så går det alltid att skicka ett meddelande till någon av oss tränare.
Kommunikation och Instagram: Vi kommer att göra uppdateringar i vår Whatsapgrupp och Instagram i mån av tid.
Återkom gärna till någon av oss tränare om det är några frågor.
Träning | 14 okt, 17:30 |
Träning | 16 okt, 16:30 |
Träning | 17 okt, 16:30 |
IFK Tumba HK (hemma) | 18 okt, 10:10 |
Sannadals SK (hemma) | 18 okt, 12:30 |
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera