Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Gammelstads BBK P-13/14
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Gammelstads BBK P-13/14.
P-13/14
Följ oss för uppdateringar
Då är det åter dax för oss föräldrar att göra en arbetsinsats vid Arcus Fyndmarknad. Ersättningen för vårt arbete går till det uppskattade uppstartslägret för alla seriespelande lag inom GBBK. Våra killar är med för första gången nu i höst, då vi kommer delta i seriespelet P13. Mer info kommer när vi drar igång i höst.
De som står lördagen den 10 maj är:
Emil: 07.00 -11.00 Utställarparkeringen
Allan: 08.00-12.00 Utställarparkeringen
Sigge S: 08.00-12.00 Utställarparkeringen
Amir: 11.00-15.00 Utställarparkeringen
Olof: 11.00-15.00 Utställarparkeringen
Infomöte är måndag 5 maj kl. 19:00. Länk till mötet:
https://teams.live.com/meet/9334582820668?p=vDSmkPlQVquWQeMHNy
Byt med varandra om tiderna inte funkar. Meddela nedan vem som kommer vid vilket pass och vilket mobilnummer ni nås på.
Inga kommande aktiviteter
Hej! Vi kan inte hjälpa till denna gång. Elisabet är bortrest och jag har fotbolls cup och läger med grabbarna samma dag. Kan förstås ta pass i höst istället.
RapporteraRapportera
Hej!
RapporteraMed ursäkt, vi är bortresta med familjen under dessa datum.
Jag har tyvärr ingen som skulle kunna ta mitt pass men jag står gärna öppet för hösten, om det är någon förälder här som skulle vilja byta med mig så blir jag jätte tacksam.
Hälsningar Amirs pappa
Rapportera
Vi tar ett pass. Skriv upp Pontus Silver 0768923079.
RapporteraRapportera
Hej! Är utomlands i jobbet men min mamma (Carina +46 73-813 16 88) och pappa kommer dela på Allans tid. De är med på mötet.
RapporteraMvh Erik
Rapportera
Så snällt, tack Marja!
RapporteraRapportera
Det verkar vara ett pass kvar att bemanna på lördag 11-15. Någon som ställer upp och står?
RapporteraRapportera
@Marja, förutom Pontus täcker även Brian upp denna gång.
RapporteraRapportera
Slutlig arbetsfördelning blir alltså:
RapporteraEmil/Henrik 7-11
Allan/Carina 8-12
Sigge S/Marcus 8-12
Amir ersätts av Brian 11-15
Olof ersätts av Pontus 11-15
Rapportera
https://teams.live.com/meet/9396726289622?p=L1quWjbFqoHHaob0eo
RapporteraRapportera
Ny länk ovan. Dem funkar
RapporteraRapportera
Hej. Mina föräldrar försökte vara med på mötet men det gick inte (Jobbat tills nu, såg den nya länken för sent). Kan någon posta informationen de behöver här?
RapporteraRapportera
Power pointen ska mailas ut till ledarna. Så den kommer delas vidare tänker jag.
RapporteraRapportera
Har skickat ut pdf beskrivningen för parkering till alla föräldrar via email.
RapporteraRapportera
Tack! Jag skickar den till mina föräldrar men jag gissar att den kommer att behöva kompletteras med vad som sades på mötet. Men det löser sig säkert på plats?
RapporteraRapportera
Varma kläder är bra. Även bra att ta höjd för restid då köerna brukar vara ända ut till E4:an. Resten brukar lösa sig på plats!
RapporteraRapportera
OK, tack! Finns det någon de kan ringa för att få lite mer info från mötet?
RapporteraRapportera