Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Floda BoIF P-17

Följ

P-17

Följ oss för uppdateringar
Följ
Floda BoIF
Fotboll
P-17

Avslutning 23/6

för 7 dagar sedan 17 kommentarer 275 visningar
17 kommentarer
  • för 7 dagar sedan Jennie Åslund

    Hej! Vi köper med någon låda småkakor, typ hallongrottor och chockladflarn

    Rapportera

    Rapportera

  • för 7 dagar sedan Erik Elgered

    Vi tar med bullar

    Rapportera

    Rapportera

  • för 7 dagar sedan Hanne Wirde

    Vi har pappmuggar och tillbringare för saft

    Rapportera

    Rapportera

  • för 7 dagar sedan Jenny Maronen Lövqvist

    Loke har en miljon allergier, så tar med någon fika fritt från bl.a ägg, mjölk, soja, vete, havre, råg, korn (alltså glutenfritt), nötter/mandel. Troligtvis hemmagjorda chokladbollar och någon småkaka om fler har allergier så har vi "säkra" kort. 🙂🎉

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Alexander Kaså Liljemark

    Vi kan ta med saft

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Jeanette Bryngelsson

    Vi tar med muffins

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Anna Abelsson

    Vi tar med vattenmelon

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Henrik Chrisitiansen

    Vi tar med sopsäckar och papptallrikar.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Marie Prytz

    Vi löser också nån kaka :-)

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Malena Jernstedt

    Vi tar med minimuffins 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Caroline Lang

    Vi tar med vattenmelon

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Karin Frew

    Nils tar med popcorn

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Olivia Forsell

    Vi gör chokladbollar och tar med

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Robin Trab

    Neo ta med choklad kex

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Katja Mörck

    Hej alla!
    Vi flyttar dagens fotbollsavslutning från Tullängen till Flodala. Samma tid gäller, endast platsen är ändrad.

    Vi ses ikväll! ⚽😊

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Sofia Mellqvist

    Oliver W har med sig gifflar och lite andra kakor 🍪⚽️

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Jessica Christoffersson

    Vi har med lite jordgubbar.

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in