Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Floda BoIF P-17
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Floda BoIF P-17.
P-17
Följ oss för uppdateringar
Hej allihopa!
Hoppas ni fick en fin midsommar igår! Idag är det bara att ladda om inför Sveriges match mot Nederländerna! 🇸🇪
Inför avslutningen på tisdag vore det bra om vi alla kunde bidra med fika m.m.
Skriv gärna nedanför vad ni planerar att ta med 👍🏼
Heja Sverige och heja föräldrarna ;) 🇸🇪🇸🇪
Med vänlig hälsning,
Ledarna
| Kick off dag med övernattning | 15 aug, 13:00 |
| Träning | 16 aug, 10:30 |
| Träning | 18 aug, 17:30 |
| Träning | 19 aug, 17:30 |
| Träning | 23 aug, 10:30 |
Hej! Vi köper med någon låda småkakor, typ hallongrottor och chockladflarn
RapporteraRapportera
Vi tar med bullar
RapporteraRapportera
Vi har pappmuggar och tillbringare för saft
RapporteraRapportera
Loke har en miljon allergier, så tar med någon fika fritt från bl.a ägg, mjölk, soja, vete, havre, råg, korn (alltså glutenfritt), nötter/mandel. Troligtvis hemmagjorda chokladbollar och någon småkaka om fler har allergier så har vi "säkra" kort. 🙂🎉
RapporteraRapportera
Vi kan ta med saft
RapporteraRapportera
Vi tar med muffins
RapporteraRapportera
Vi tar med vattenmelon
RapporteraRapportera
Vi tar med sopsäckar och papptallrikar.
RapporteraRapportera
Vi löser också nån kaka :-)
RapporteraRapportera
Vi tar med minimuffins 😊
RapporteraRapportera
Vi tar med vattenmelon
RapporteraRapportera
Nils tar med popcorn
RapporteraRapportera
Vi gör chokladbollar och tar med
RapporteraRapportera
Neo ta med choklad kex
RapporteraRapportera
Hej alla!
RapporteraVi flyttar dagens fotbollsavslutning från Tullängen till Flodala. Samma tid gäller, endast platsen är ändrad.
Vi ses ikväll! ⚽😊
Rapportera
Oliver W har med sig gifflar och lite andra kakor 🍪⚽️
RapporteraRapportera
Vi har med lite jordgubbar.
RapporteraRapportera