Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Falköpings AIK Slalom U10
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Falköpings AIK Slalom U10.
U10
Följ oss för uppdateringar
Hej!
För er som ska med till Götalnadsmästerskapen i Norrköping nästa helg kommer här viktig info som kräver SNABBA SVAR. För de som vill vara med och äta buffé på hotell scandic Nord på lördagkvällen, behöver jag ha er anmälan senast torsdag kväll kl 21:30. Gratis för åkare! Se info i dokumentet nedan:
INFO & INBJUDAN
Anmäl namn & antal och ev allergier till mig snarast på:
hej@faikslalom.com
0702-891144
eller messenger
senast torsdag 19/2 kl 21:30
Inga kommande aktiviteter
Höppes det går bra att anmäla sig till dig Jenny här 😃 , till Buffén i Norrköping. Det blir jag Roger Hellner och U10 Willemo Hellner 🙏👍 . Bor också på Scandic Nord . MVH Roger
RapporteraRapportera
Det går bra Roger! 😊 Noterat!
RapporteraRapportera