Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Falköpings AIK Slalom U12/U14/U16
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Falköpings AIK Slalom U12/U14/U16.
U12/U14/U16
Följ oss för uppdateringar
Hej
Snön är nu bitvis borta i backen så sista träningen på hemmaplan är gjord för denna säsong. MEN Vi har fått möjlighet att träna i Mullsjö tisdag och torsdag kl 18-20 tillsammans med Boge o Vitesse.
Det blir troligtvis SL och långkäpp.
Det kostar 2000kr per kväll så för att det inte ska bli för dyrt vill vi gärna få ihop minst 13 åkare/kväll för att genomföra. Åkarna får dela på kostnaden för hyran av backen, räkna med ca 150-160/ person.
Som det ser ut nu är det ingen tränare från Faik med. Men det går ju delta ändå om man vill!
Skriv nedan el meddela mig om ni är intresserade så lägger jag till er i WhatsApp gruppen för anmälan. Besked behövs idag!
Inga kommande aktiviteter
Från styrelsen: om det blir tillräckligt med åkare och någon från Faik vill åka, bekostar klubben åkarens kostnad för hyra av backen.
RapporteraRapportera
Tack för info Mattias! Finns intresse så behöver jag meddela Boge snarast.
RapporteraRapportera
Hej Oceane vill gärna i morgon och Kke på torsdag
RapporteraRapportera