Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Fjälkinge IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Fjälkinge IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Det närmar sig försäsongsträning på den nya konstgräsplanen.
Lite att tänka på:
Det finns speciella skor för konstgräs, skillnaden är att dobbarna är fler och sitter lite tätare.
2011 kommer vi att träna på konstgräs och spela både träningsmatcher och våra hemmamatcher på konstgräs.
Våra seriematcher på bortaplan kommer förmodligen spelas på naturgräs.
Det kan vara bra att tänka till hur man vill göra när det gäller vilka dojjor man skall använda.
Ett tips kan vara att köpa konstgräsdojjor och att man använder skorna från i år till naturgräset i bortamatcherna.
Vi tränar nu på onsdag 22/12 kl 20,30-22,00 som vanligt.
När det gäller försäsongsträningen så kommer den förmodligen att starta måndag 3/1-11 kl 19,00-20,30.
Jag kan varmt rekommendera er att hålla igång under jul & nyår för sedan blir det åka av :)
//Mange
| Viby IF (borta) | 29 jun, 19:00 |
| Loppmarknad Fjälkinge | 15 aug, 08:00 |
| Edenryds IF (hemma) | 21 aug, 18:30 |
| Kiaby IF (borta) | 28 aug, 18:00 |
| Näsby IF (hemma) | 5 sep, 13:00 |
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera