Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Fjälkinge IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Fjälkinge IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Då var det dax för oss att kliva in i årets Alliansen turnering.
Vi kommer att spela fredag mot Näsum kl 18,30 och mot Nosaby på lördag kl 14,10.
På våra inomhusträningar har det varit bra uppslutning fast det har varit frivilligt.
De nya spelarna har kommit bra in i gruppen och visar upp en bra inställning ihop med våra gamla :) spelare.
Vi har haft 3 av våra 15 åringar med på träningarna och de är inte som man säger på skånska buskablyga utan visar upp en härlig attityd.
I Hässleholm fick Albin vara med och gjorde detta bra och nu i alliansen får både Per och Alexander möjligheten att spela.
Detta ser både jag och Andreas som mycket positivt att vi kan ge våra ungdomar chansen att få känna på hur det är att lira med seniorerna.
Det har inte varit lätt att sätta ihop lagen, mycket pga att många hade problem att deltaga på lördagen.
Vi har gjort det bästa av situationen och tagit ut följande lag:
Fredag
Ola, Andre, Henrik.R, Rille, Per, Adnan, Kristian.V, Vanja, Sutte.
Lördag:
Alexander, Christian.J, Stoffe, Viktor.T, Pajtim, Robban.B, Mohammed, Albin, Krister.
Vi ses i idrottshallen.
Mange/Andreas
| Viby IF (borta) | 29 jun, 19:00 |
| Loppmarknad Fjälkinge | 15 aug, 08:00 |
| Edenryds IF (hemma) | 21 aug, 18:30 |
| Kiaby IF (borta) | 28 aug, 18:00 |
| Näsby IF (hemma) | 5 sep, 13:00 |
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera