Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Fjälkinge IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Fjälkinge IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
I gårdagens match mot Åsum i Hässleholm förlorade vi med 4-3.
Matchen var jämn o tät hela vägen fram tills att domaren blåste av den.
Åsum tog ledningen med både 1-0 och 2-1 men vi lyckades vända till 3-2, under denna perioden spelade vi smart och stängde ytorna på plan. Vid 3-2 så kom domaren att spela en viktig roll, Henrik.R hade bollen och drev framåt när en Åsumspelare krokade i Henke och alla såg att vi skulle haft frispark utom mannen i svart :)
Istället för frispark så kontrade Åsum in 3-3 som av bara farten blev 4-3 när vi spelade lite mer med hjärtat än med med huvudet som vi gjorde innan.
Vi föll med flaggan i topp !!
Ses på onsdag
| Viby IF (borta) | 29 jun, 19:00 |
| Loppmarknad Fjälkinge | 15 aug, 08:00 |
| Edenryds IF (hemma) | 21 aug, 18:30 |
| Kiaby IF (borta) | 28 aug, 18:00 |
| Näsby IF (hemma) | 5 sep, 13:00 |
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera