Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Eskilstuna Guif HK GP/Damer J
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Eskilstuna Guif HK GP/Damer J.
HK GP/Damer J
Följ oss för uppdateringar
Hej, jag har ont i halsen och tränar därför inte idag.
Mvh Ella
Hej!
Ella har en stukad och svullen stortå så hon kommer tyvärr inte kunna träna ikväll.
/Helen
Hej Sanna.
Vi letade efter Elsas byxor efter matchen då dom försvann. Men kunde inte hitta några varken vid planerna eller omklädningsrummet.
Och hoppades på att dom har hamnat i någon annan tjejs väska för att komma fram lite senare.
Håller tummarna.
Ett stort tack till alla spelare, föräldrar och framförallt våra fantastiska ledare som gjort denna helg till ett par minnesvärda dagar i Jönköping. Barnen har haft många roliga stunder och vi föräldrar likaså. Stort tack!!
Rapportera
Maja står över träningen ikväll. Hon är förkyld och har ont i halsen.
//Jonas
Tove kommer inte på träningen idag. Är förkyld och har ont i halsen.
Rapportera
Tove är sjuk och tränar inte idag.
Rapportera