Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Eskilstuna Guif P-2012
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Eskilstuna Guif P-2012.
P-2012
Följ oss för uppdateringarLogga in för att skriva i gästboken
@Madeleine Japp! Samtliga tre matcher spelas i Ekängshallen.
Rapportera
@Jenny, Noa ligger redan i systemet. Om du som förälder loggar in på laget.se och anger en e-postadress till honom så kan han själv logga in och ha koll 😊
Rapportera
Hej! Nu när träningarna snart drar igång så önskar vi att Noa ska ha appen (laget) för att kunna se träningstider mm. Om jag minns rätt behöver admin lägga till Noa. Vem är admin? Vänligen Jenny
Rapportera
https://www.facebook.com/groups/1194439951326120/?ref=sharehttps://www.facebook.com/groups/1194439951326120/?ref=share&exp=dc78
Rapportera
Hej!
Det är flera som har hittat gruppen och kunnat gå med i den så den finns 😅 har ni provat att skriva hela namnet på gruppen ?
Återkom igen om det inte funkar för er så löser jag på annat sätt till er som inte hittar den 😊
Hej, Olle o Max tar en bil från Kvicksund imorgon till Vintrosa, så vi kommer inte förbi Folkesta. Ses där!
Rapportera