Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Endre IF F14

Följ

F14

Följ oss för uppdateringar
Följ
Endre IF
Innebandy
F14

Personal till servering

för 10 dagar sedan 26 kommentarer 291 visningar
Philip Thiding Tränare
26 kommentarer
  • för 9 dagar sedan Ramona Thomsson

    Jag och Ola kan! Ola jobbar på dagen och ev kan han inte direkt kl 16 men kommer så fort det är möjligt.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 9 dagar sedan Linn Klintlöf

    Jag och Niklas kan jobba 16-01

    Rapportera

    Rapportera

  • för 9 dagar sedan Anna Chehrehnegar

    Jag kan vara med kl 16-01

    Rapportera

    Rapportera

  • för 9 dagar sedan Philip Thiding

    OBS rättelse jag har fått fel info evenemanget sker på Torsdagen 25/6 . Ni som redan anmält er meddela om ni inte längre kan då dagen ändrats

    Rapportera

    Rapportera

  • för 9 dagar sedan Ramona Thomsson

    Räkna med oss ändå!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 8 dagar sedan Jenny Apoy Söderdahl

    1 från Sofias familj kommer

    Rapportera

    Rapportera

  • för 7 dagar sedan Linn Klintlöf

    Jag jobbar till 17 så vi kan två efter det till 01. Jag och Nikke

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Anna Chehrehnegar

    Ser denna förändring först nu 🤦‍♀️
    Svårt för mig på Tors , men återkommer så fort jag 100% vet om jag kan el inte

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Daniel Eklund

    Som Philip skrivit i ett nytt inlägg så behövs dessa pengar komma in på kontot. Vi får verkligen steppa upp nu och se till att få ihop 8 st. Det är inte ok att vi missar detta. Jag har lovat att vi fixar detta. Jag jobbar själv mycket under almedalsveckan men kan kanske ta de 4 första timmarna om ingen annan kan. Men vi får se till att skriva här om man kan ställa upp nånting så att vi kan pussla ihop detta. Så se till att svara här nu. Det är heller inte meningen att ledarna skall behöva ta detta också

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Fredrik Lingström

    Jag hade gärna ställt upp men jag kan inte..😞

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Jesper Grufberg

    Jag jobbar dygn och Frida har då inte möjlighet tyvärr. Vi hade gärna hjälp till om det gick.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Sara Nyrot

    Jag jobbar och är själv med barnen. Men jag kan jobba 16-18 om det krisar!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Olof Larsson

    Jag kan med senast till 23

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Daniel Eklund

    Då är du också klar Olof. Det kommer säkert vara slut runt midnatt men bra att du kan till 23.då är det 2 till som behövs

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Emelie Nilsson

    Jag kan 🤗

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Daniel Eklund

    1 till sen är vi klara. Jag har inte räknat in Anna cherenegar då

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Ramona Thomsson

    Kanske bra om Sara Nyrot kommer och är med i starten? 😊 Då flera jobbar och kommer lite senare. Ola jobbar (även fre) och Linn och Niklas kommer efter 17 (?).

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Anna Chehrehnegar

    Varken jag eller Arash får till det på Torsdag😔 trots försök att ändra om i vår Torsdag.
    Hoppas fler har möjlighet till detta viktiga " klirret i kassa "

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Fredrik Lindgren

    Jag kan ta sista platsen

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Anna Hemmungs

    Är på semester och inte kollat mejlen.
    Jag kan på torsdag.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Daniel Eklund

    Ja vi bestämmer att Sara kommer i starten och nu är även Fredrik och Anna hemmungs med. Då är vi tillräckligt många. Bra jobbat allihopa

    Rapportera

    Rapportera

  • för 3 dagar sedan Philip Thiding

    Perfekt då ses vi kl 16 i receptionen på Wisby Hotell. Ta med kamera och autograf locket, ryktet säger att det kommer att vara kändistätt

    Rapportera

    Rapportera

  • för 3 dagar sedan Anna Hemmungs

    vart bör man parkera? (vilsen sandabo som håller sig långt från visby under sommaren)

    Rapportera

    Rapportera

  • för 3 dagar sedan Fredrik Lindgren

    @anna hemmungs jag hade testat visborgsgatan

    Rapportera

    Rapportera

  • för 3 dagar sedan Sara Nyrot

    Jag tror att hamnen är körd! Jag parkerar vid min butik och får skjuts ner, vill du haka på så kom till 4Home till 15:30.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 3 dagar sedan Anna Hemmungs

    jag o ramona har precis parkerat vid söderport, går med raska steg ner. Kanske någon min sena?

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in