Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Endre IF F14
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Endre IF F14.
F14
Följ oss för uppdateringar
Hej alla glada föräldrar
Som vi pratade om på avslutningen så har vi fått ett gig för att samla in pengar till lagkassan.
Torsdag 25/6 (Almedalsveckan) behöver vi 8 st föräldrar som hjälper till på ett evenemang nere på Wisby Hotell. Vi ska hjälpa till att plocka fram och plocka bort under ett evenemang som arrangeras. Detta betalar riktigt bra och kommer vara ett jättebra tillskott till vår lagkassan som fortfarande ligger lite minus efter cupen.
Detta gäller alltså mellan klockan 16-01 och samling är i receptionen på Wisby Hotell. Vi har inte fått nån klädkod med tänker att vi har svarta byxor och vit tröja.
Ni som har möjlighet att hjälpa till med detta anmäl er i inlägget nedan så snart ni kan.
/Ledarna
| KickOff | 20 aug, 17:30 |
| Kick Off Endre IF | 20 aug, 18:00 |
Jag och Ola kan! Ola jobbar på dagen och ev kan han inte direkt kl 16 men kommer så fort det är möjligt.
RapporteraRapportera
Jag och Niklas kan jobba 16-01
RapporteraRapportera
Jag kan vara med kl 16-01
RapporteraRapportera
OBS rättelse jag har fått fel info evenemanget sker på Torsdagen 25/6 . Ni som redan anmält er meddela om ni inte längre kan då dagen ändrats
RapporteraRapportera
Räkna med oss ändå!
RapporteraRapportera
1 från Sofias familj kommer
RapporteraRapportera
Jag jobbar till 17 så vi kan två efter det till 01. Jag och Nikke
RapporteraRapportera
Ser denna förändring först nu 🤦♀️
RapporteraSvårt för mig på Tors , men återkommer så fort jag 100% vet om jag kan el inte
Rapportera
Som Philip skrivit i ett nytt inlägg så behövs dessa pengar komma in på kontot. Vi får verkligen steppa upp nu och se till att få ihop 8 st. Det är inte ok att vi missar detta. Jag har lovat att vi fixar detta. Jag jobbar själv mycket under almedalsveckan men kan kanske ta de 4 första timmarna om ingen annan kan. Men vi får se till att skriva här om man kan ställa upp nånting så att vi kan pussla ihop detta. Så se till att svara här nu. Det är heller inte meningen att ledarna skall behöva ta detta också
RapporteraRapportera
Jag hade gärna ställt upp men jag kan inte..😞
RapporteraRapportera
Jag jobbar dygn och Frida har då inte möjlighet tyvärr. Vi hade gärna hjälp till om det gick.
RapporteraRapportera
Jag jobbar och är själv med barnen. Men jag kan jobba 16-18 om det krisar!
RapporteraRapportera
Jag kan med senast till 23
RapporteraRapportera
Då är du också klar Olof. Det kommer säkert vara slut runt midnatt men bra att du kan till 23.då är det 2 till som behövs
RapporteraRapportera
Jag kan 🤗
RapporteraRapportera
1 till sen är vi klara. Jag har inte räknat in Anna cherenegar då
RapporteraRapportera
Kanske bra om Sara Nyrot kommer och är med i starten? 😊 Då flera jobbar och kommer lite senare. Ola jobbar (även fre) och Linn och Niklas kommer efter 17 (?).
RapporteraRapportera
Varken jag eller Arash får till det på Torsdag😔 trots försök att ändra om i vår Torsdag.
RapporteraHoppas fler har möjlighet till detta viktiga " klirret i kassa "
Rapportera
Jag kan ta sista platsen
RapporteraRapportera
Är på semester och inte kollat mejlen.
RapporteraJag kan på torsdag.
Rapportera
Ja vi bestämmer att Sara kommer i starten och nu är även Fredrik och Anna hemmungs med. Då är vi tillräckligt många. Bra jobbat allihopa
RapporteraRapportera
Perfekt då ses vi kl 16 i receptionen på Wisby Hotell. Ta med kamera och autograf locket, ryktet säger att det kommer att vara kändistätt
RapporteraRapportera
vart bör man parkera? (vilsen sandabo som håller sig långt från visby under sommaren)
RapporteraRapportera
@anna hemmungs jag hade testat visborgsgatan
RapporteraRapportera
Jag tror att hamnen är körd! Jag parkerar vid min butik och får skjuts ner, vill du haka på så kom till 4Home till 15:30.
RapporteraRapportera
jag o ramona har precis parkerat vid söderport, går med raska steg ner. Kanske någon min sena?
RapporteraRapportera