Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Byttorps IF Handboll P10
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Byttorps IF Handboll P10.
Handboll P10
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Nedan ser ni schema för Almåshallen den 9 mars. Ge en tumme upp så jag ser att ni sett informationen. Om ni behöver byta så byt sinsemellan. Jag har mer information om hallchefsuppdraget, ni kan kontakta mig på 0702-09 58 58 kring det. Hallchefsuppdraget hade jag egentligen velat fördela ut på fler men vi är inte fler än de som står nedan. Därför tänker jag att vi som står i kiosken även får stötta upp hallcheferna.
Kiosk:
8-12 Ludvig och Hannes
12-16 Abdo och Tage
16-20 Malte och Theodor
Sekretariat:
8-12 Casper
12-16 Elton
16-20 Sander
Hallchef:
Förmiddag/Eftermiddag Milliam
Eftermiddag/Kväll Lion
😃👍
RapporteraRapportera
Hej! Vi har BUA cupen och ansvaret i Hestrahallen, så vi kan inte vara på två ställen tyvärr, ……
RapporteraRapportera
Felix pappa🙋
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
Caspers mamma 👍
RapporteraRapportera
Eltons mamma👍
RapporteraRapportera
Hej! Finns det någon som har möjlighet att byta sitt pass 8-12 den dagen (vilket pass som helst.) Jag är själv förälder på lördagen. Hälsningar Hannes mamma
RapporteraRapportera
👍 jag har sett uppdraget
RapporteraRapportera
alt. 12-16. Johanna Hannes mamma
RapporteraRapportera
OBS: ett tillägg, schemat är preliminärt. Fick nu information från en förälder som var med förra året att det kan behövas fler personer i kiosken (och helst även i sekretariatet).
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
Som nämnt tidigare så har vi ingen möjlighet att stå i kiosken då vi ska ansvara för hestrahallen mellan 07-21 med F12, så önskar någon annan kan ta kiosken på ”Felix” pass. Detta är en av dom största intäkterna vi får till handbollssektionen och tack vare dessa intäkter så behöver vi inte göra så mycket annat, som att sälja bingolotter varje helg osv Detta är en rolig dag för barnen och viktigt vi föräldrar löser våran uppgift🙌 Thomas Cras -handbollssektionen
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
Thomas, vi (Theodor) kan ta ert kioskpasset 16-20.
RapporteraRapportera
Magi Viktor🙌
RapporteraRapportera
Johanna, vi kan byta med dig och ta ditt kvällspass så får du kiosken 8-12. Jag justerar i schemat ovan.
RapporteraRapportera
Tack Emma💕
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
Johanna och Alexandra, har mailat er angående ert kioskpass, hör av er om mailet inte kommit fram😊
RapporteraRapportera
Jag har idag även mailat er övriga med information gällande uppdragen. Hör av er om någon inte fått det. Har mailat en förälder per barn.
RapporteraRapportera
Jag kan inte se att det fanns någon info om vad som förväntas av oss som sitter i Sekretariatet. Finns det några instruktioner eller får vi hjälp på plats vid kl 8?
RapporteraRapportera
Minette, har du suttit i sekretariatet innan?
RapporteraRapportera
Vi har inte suttit i sekretariat tidigare så det vore nog bra med lite info😉👍
RapporteraRapportera
Ni i sekretariatet ska göra följande: Hantera matchklocka, registrera mål, notera varningar samt röda kort. Skriva in resultatet i matchlistan (resultatet signeras av domarna). Registrera resultatet i ProCup.
RapporteraHar skrivit till Inger-Lise att ni som ska sitta i sekretariatet behöver information om detta. Inväntar svar på henne!
Rapportera
Hej! All info finns i hallkorgen och det är väldigt enkelt att sköta! Tiden ställer man in på 20 min på klockan ( så som ni gör på hemma matcherna) och sedan skall man registrera i ProCup appen som Lina har koll på, där man registrerar match nr och resultatet i varje match. Mer än så är det inte, så det löser ni enkelt🙌Lycka till imorgon!
RapporteraRapportera