Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Borrby IF F 8/9/10
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Borrby IF F 8/9/10.
F 8/9/10
Följ oss för uppdateringarPå söndag spelar vi matcher på hemmaplan för första gången! Vi samlas på idrottsplatsen 10:00 och första matchen är 10:40. Finns det någon av er föräldrar som kan hjälpa till att hålla kiosken öppen på söndag?
Jag kan hjälpa till med kiosken! Räcker det om jag kommer vid 10? / Isabelle, Judiths mamma
RapporteraRapportera
Ja, det blir bra. P9 har match på söndag mellan 10-11 då är där föräldrar från det laget som hjälper till. Så det är mellan 11-13 vi ansvarar för kiosken. Om det finns en till som hjälpa till med korvgrillning hade det varit toppen
RapporteraRapportera
Hej! Detta är fel plats att skriva på men vet inte riktigt var jag ska skriva ☺ Hilda kommer inte på träningen på onsdag då det är ”tvåornas kör” i S-hamn.
RapporteraJag har inte möjlighet att hjälpa till med kiosken imorgon tyvärr.
Rapportera