Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Betsele IF F16
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Betsele IF F16.
F16
Följ oss för uppdateringar
Ja då var denna helgen till ända!
Vilket gäng och vad roligt vi haft!
Lördagen bjöd på fantastiskt väder, glatt humör, fin fotboll och god pizza till middag. Och efter pizzan prasslades det friskt i gotte påsarna. Man hann tänka mer än en gång att vi aldrig får isäng dessa galningar, men efter en gemensam film på rummet så var samtliga nöjda vid 22 tiden och alla somnade otroligt snabbt. Nästan så att vi ledare på plats undrade vad som hände här 😅
Söndagen blev en blåsig, blöt och kall historia.
Efter första matchen i riktigt skitväder så fick dom byta om till torra, varma kläder och gemensam resa till Ikea där vi fick äta en god lunch i lugn och ro, och som kronan på verket blev laget bjudna på fantastisk god tårta då vi fick en ny 10åring i laget! Grattis igen Alma!
Trotts väder så spelade dom fin fotboll, och även hårt motstånd så mötte dom upp bra!
Sagt det förut, och säger det igen!
En ynnest att få äran att tillbringa all denna tid med era tjejer! Ett fantastiskt gäng där alla kommer överens och tar hand om varandra.
Var stolta och skryt upp dom i skyarna!
Nu är väskorna tömda och tvättmaskinen jobbar frenetiskt och gissar att alla varit väldigt lättvaggade ikväll 😊
Vi tränar igen som vanligt i veckan ute på Ågläntan.
Tack för denna helg! Detta gör vi om igen!
| Bortamatch Umedalens IF - Betsele F16 | 28 jun, 13:30 |
| Träning | 30 jun, 18:00 |
| Träning | 2 jul, 18:00 |
Kommentera
Endast sidans medlemmar kan kommentera