Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Bredaryd Lanna IK RÅs LB F-11/12

Följ

RÅs LB F-11/12

Följ oss för uppdateringar
Följ
Bredaryd Lanna IK
Fotboll
RÅs LB F-11/12

Titta på fotbollsmatch !!

Markus Saksing Tränare
18 kommentarer
  • 30 maj Sara Almborg

    Hej! Va kul!
    När tror ni de beräknas vara hemma?

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 maj Markus Saksing

    Matchen bör vara slut ca kl 15 så vi borde vara hemma vid 16:30-17:00.

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj Moa Knall

    Lovis åker gärna med

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj Elli Hjelmberg

    Minnah kan tyvärr inte följa med Mvh Elli

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj Elin Andersson

    Nellie följer gärna. Jag kan köra en bil

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj Christer Lidh

    Elvira följer gärna med och jag kan köra en bil

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj Anders Ericsson

    Doris följer gärna med

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj David Stenberg

    Ella S vill med.

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj Sara Almborg

    Livia följer gärna med

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj Maria Nathell

    Ellen följer gärna med.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Mikael Bard

    Agnes vill gärna åka med och titta.

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 jun Alva Krusebrant

    Jag följer gärna med!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 20 dagar sedan Benny Forsberg

    Izabelle följer med

    Rapportera

    Rapportera

  • för 20 dagar sedan Martina Liljedahl

    Ella kan tyvärr inte följa med.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 20 dagar sedan Madelene Saksing

    Stina följer med

    Rapportera

    Rapportera

  • för 17 dagar sedan Markus Saksing

    Samling på macken i Bredaryd på lördag kl. 11:00.
    Vi har tillräckligt med platser i bilarna för alla som anmält sig, jag, Elin och Christer kör.
    Vi äter mat inne på arenan under matchen, det ska finnas hamburgare och korv.

    Vi har 6 biljetter kvar om det är några fler föräldrar som vill titta på matchen, dock är det fullt i bilarna så då behöver man köra själv. Skriv i kommentaren nedan om ni vill ha en biljett eller två, först till kvarn.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Markus Saksing


    Eftersom det blir jämna bilar från Reftele resp. bredaryd så gör vi så att Refteletjejerna, Elin och jag träffas på macken i Reftele vid 11 i morgon. Bredarydstjejerna, Benny och Christer samlas som planerat på macken i Bredaryd vid 11. Så möts vi upp vid arenan.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Elin Andersson

    👍🏻

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in