Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Bredaryd Lanna IK RÅs LB F-11/12
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Bredaryd Lanna IK RÅs LB F-11/12.
RÅs LB F-11/12
Följ oss för uppdateringar
Vi har fått biljetter från Paroy, genom Mia Stenberg, till en fotbollsmatch på Borås arena lördagen den 13/6 kl 13:00. IF Elfsborg möter IFK Göteborg i dam elitettan.
Vi samlas på macken i Bredaryd kl. 11:00.
För att vi ska kunna åka behöver vi några föräldrar som kan köra, biljett finns till chaufförerna.
Skriv i kommentarerna om ni kan/vill följa med eller inte. Skriv också om någon förälder har möjlighet att köra.
| Träning | 29 jun, 17:30 |
| Träning | 3 aug, 17:30 |
| Träning | 10 aug, 17:30 |
| Gnosjö IF (borta) | 12 aug, 18:45 |
| IFK Lammhult (9-m) (hemma) | 23 aug, 16:00 |
Hej! Va kul!
RapporteraNär tror ni de beräknas vara hemma?
Rapportera
Matchen bör vara slut ca kl 15 så vi borde vara hemma vid 16:30-17:00.
RapporteraRapportera
Lovis åker gärna med
RapporteraRapportera
Minnah kan tyvärr inte följa med Mvh Elli
RapporteraRapportera
Nellie följer gärna. Jag kan köra en bil
RapporteraRapportera
Elvira följer gärna med och jag kan köra en bil
RapporteraRapportera
Doris följer gärna med
RapporteraRapportera
Ella S vill med.
RapporteraRapportera
Livia följer gärna med
RapporteraRapportera
Ellen följer gärna med.
RapporteraRapportera
Agnes vill gärna åka med och titta.
RapporteraRapportera
Jag följer gärna med!
RapporteraRapportera
Izabelle följer med
RapporteraRapportera
Ella kan tyvärr inte följa med.
RapporteraRapportera
Stina följer med
RapporteraRapportera
Samling på macken i Bredaryd på lördag kl. 11:00.
RapporteraVi har tillräckligt med platser i bilarna för alla som anmält sig, jag, Elin och Christer kör.
Vi äter mat inne på arenan under matchen, det ska finnas hamburgare och korv.
Vi har 6 biljetter kvar om det är några fler föräldrar som vill titta på matchen, dock är det fullt i bilarna så då behöver man köra själv. Skriv i kommentaren nedan om ni vill ha en biljett eller två, först till kvarn.
Rapportera
RapporteraEftersom det blir jämna bilar från Reftele resp. bredaryd så gör vi så att Refteletjejerna, Elin och jag träffas på macken i Reftele vid 11 i morgon. Bredarydstjejerna, Benny och Christer samlas som planerat på macken i Bredaryd vid 11. Så möts vi upp vid arenan.
Rapportera
👍🏻
RapporteraRapportera