Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Bälinge IF P-U17 Fotboll

Följ

P-U17 Fotboll

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 2 dagar sedan Ulf Winell

    Hej tack så mycket men får skjuts av Noel.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Peter Lindbergh

    Var bor ni så kan jag plocka upp hpnom

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Björn Winell

    Hej, match i Ekpg imorgon, vi är upptagna på annat håll och får svårt att få ihop logistiken. Finns det plats för Ulf i ngn bil?

    Rapportera

    Rapportera

  • för 12 dagar sedan Therese Fröberg Öhman

    Hej,
    Vi kan tyvärr inte stå i kiosken på lördag då vi är på fotbollscup i Falun 🫣. Någon som kan ta vårt pass?🙏🏻

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 maj Martin Sandback

    Vi har kioskpass imorgon kl 16-19, men då matchen blev flyttad i sent skede så har vi svårt att vara på plats. Någon som ska se på matchen och kan avlasta/hjälpa till hela eller delar av passet? Den andra kioskvärden är informerad om läget.
    /Martin, pappa till Noel SL

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 maj Julia Aveholt

    Caesar kan tyvärr inte komma på träningen idag, måste plugga

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 apr Ellen Lundström Jonsson

    Hej! Påminnelse för er som inte betalat in för parmesanostförsäljningen så är det dags.
    Swisha till 0708228818.
    Tack.

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 apr Julia Aveholt

    Caesar har skadad fot och vilar idag från träningen

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 mar Daniel Persson

    Toppen. Bra fixat med allt!

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 mar Ellen Lundström Jonsson

    Leveransen ska komma idag, jag hoppas kunna komma ner till träningen med osten. Annars tänker jag att vi får lösa det under veckan.

    Rapportera

    Rapportera