Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Bälinge IF P-13 Fotboll

Följ

P-13 Fotboll

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 9 mar Katarina Åkerblom

    Tack snälla för hjälpen! Nu fick jag till det!

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 mar Lars Wettervik

    Niklas:
    Vi ledare var sist i omklädningsrummet efter, och var inget kvar när vi gick, så hoppas verkligen de kommer fram från någon som råkat få med sig dessa.

    Katarina: i inlägget tidigare gällande "info V10" där finns text och information gällande fotograferingen.
    I texten längre ner står det "länk fotografering" som då ska leda er till detta formulär.
    Det får att fylla i inom 3 dagar från dagens datum, så ännu är det inte för sent
    Hör gärna av dig om du inte hittar eller om det inte skulle fungera.

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 mar Sandra Garborg

    Den finns under nyheter/ info v 10, försöker lägga in länken här. Vet inte om det fungerar att beställa i efterhand.. https://registrering-digital-blankett.idrottsfoto.com/?t=62fab7fd-1fe0-482d-abe4-50e75da6d95d

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 mar Katarina Åkerblom

    Hej!
    Vi har missat den här registreringen för fotograferingen. Har letat som en tok men hittar inte länken i något nyhetsinlägg. Är det kört nu eller kan man fortfarande fylla i och var hittar jag då länken? Tack på förhand

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 mar Niklas Willysson

    Hej!
    Har någon fått med sig ett par byxor för mycket efter fotograferingen?
    /Niklas

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 mar Lars Wettervik

    Hej.
    Det är en länk som är våran "personliga" för P13.
    Kommer ut under kvällen med tillhörande information.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 mar Sandra Garborg

    Hej!
    Undrar över blanketten för fotograferingen på söndag, skulle den skickas ut via mail?

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 mar Katarina Åkerblom

    Hej! Victor glömde en jacka på träningen i måndags. Den är grå/svart med orangea detaljer och är av tunnare dunjacksmodell. Vi har kollat runt på KG och inne på kansliet men inte hittat den. Någon som sett den eller fått med sig den?

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 jan Emmie Silén

    Hej! Max har ont i axel och får stå över dagens träning så det inte blir värre.

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 jan Emmie Silén

    Hej! Max missar också dagens träning.

    Rapportera

    Rapportera