Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Borås HK 84 P11 (födda 2015)

Följ

P11 (födda 2015)

Följ oss för uppdateringar
Följ
Borås HK 84
Handboll
P11 (födda 2015)

Partillecup!

för 10 dagar sedan 16 kommentarer 301 visningar
Karl Samuelson Tränare
16 kommentarer
  • för 5 dagar sedan Karl Samuelson

    Nu har vi lagt till ledare till lagen samt telefonnummer man kan nå dem under turneringen ifall det skulle vara något.
    På torsdagen åker alla som vill och grillar hemma hos Anna på Knektåsvägen 31, Anna med familj fixar korv och burgare till alla som
    vill vara med. 50kr/person, föräldrar och syskon är också välkomna! Swisha Anna senast 30juni så vet hon hur mycket de ska köpa.

    Sen viktigt med invigningen, om någon kille inte kan/vill vara med är det viktigt att vi omgående får reda på detta. Vi får nämligen böta 100kr för varje biljett som inte utnyttjas… så hojta till direkt här eller till mig om så är fallet!
    Men självklart hoppas vi ju på att alla killar hänger med 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Karl Samuelson

    Hej
    Vi har bokat platser på Trattoria da Pasquale på tisdag innan invigningen.
    Vi måste meddela restaurangen på måndag hur många vi blir så skriv här (eller skicka meddelande till mig) senast fredag så kan vi boka rätt antal platser.

    Kan också vara bra att kolla med samåkning på kvällen så vi inte behöver åka med mängder med bilar extra till och från Borås också.
    Så hojta gärna till om någon har platser över i bilen så kanske vi kan få ned antalet bilar lite.

    Skriv gärna i kommentarerna likt nedan:

    Restaurang: Max + 1

    Samåkning tisdag: Bilen full, kör Max, Neo, Affe, Sam

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Karl Samuelson

    Alla betalar restaurangen för sig själva också, så det inte blir några missöden på plats. Är man inte med och barnen inte kan betala så hör av er så kan vi lägga ut så swishar ni sedan...

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Sofia Holmberg

    Axel +1 (sofia) Vi åker själva då vi bor i Göteborg hela veckan

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Peter Enhörning

    Restaurang: bara Affe :)

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Mika Vikman

    Restaurang: Olle & Mika
    Samåkning tisdag: 3 lediga platser t/r Borås - Göteborg, förutsatt att man är med hela dagen och kvällen

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan David Szczygiel

    Restaurang: Simon.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Anna Jakobsson

    Resturang: Sam. Han har ingen swish 😬 kan swisha innan för han 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Alexandra Ibrocevic

    Restaurang: Adrian+ 1 ( Alexandra)

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Erika Andreasson

    Restaurang: Sixten +1

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Jimmi Karlsson

    Victor ska med åker med Vincent

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Minna Kuula

    Restaurang: Vincent

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Fred Urban Karlsson

    Restaurang Ricardo + 1

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Soraya Taheri

    Resturang sepehr +2

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Anna Ekvall

    Resturang Valter+1(Anna) sover på hotell två nätter men har plats i bilen hem på onsdagen och plats i bilen både dit och hem på torsdagen.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Anna Lång

    Restaurang: Theodor.
    Åker med Johanna hem efter invigning.

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in