Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Älvängens IK P-2016

Följ

P-2016

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 15 dagar sedan Elin Stenborg

    It works to talk in English aswell Osias. 🤩

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Osias De Castro

    Who is going to be in the Kiosk from 12 to 14? I can go but as you can see Swedish is still a nej for me. OSKAR will have to do the talking...

    Rapportera

    Rapportera

  • för 16 dagar sedan Hossain Hadari

    Hej. Matin kan inte va i coffet nu på lördag kl 12:00 till 14:30 om någon kan ställa sig upp Matin blir jätte glad tack

    Rapportera

    Rapportera

  • för 16 dagar sedan Karoline Rosen

    Hej finns det någon som kan tänkas ta caféet för Loke nu på lördag? 9.30-12? MVH Karoline

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 apr Mena Nader

    Vi har löst det min man kommer

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 apr Mena Nader

    Hej ! Tyvärr kan vi ej den 17/4 utan kan 13/6 om nån kan tänka sig byta? Vore tacksam ! Med vänlig hälsning,
    Mena

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 apr Patrik Sabel

    Emma.. ja det blir bra. Tack för hjälpen

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 apr Emma Lidö

    Patrik sabel- vi har den 23/5 kl13-14.30 om du vill byta?:)

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 apr Maria Klingberg

    Förlåt för spam men går inte att ta bort gamla meddelanden. Vi står den 17/4 ändå, det löste sig hemma.

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 apr Maria Klingberg

    Hej! Vi har kiosken 17/4 kl 20.45-22.15. Den tiden kan vi inte tyvärr, så byter gärna med någon till 23/5 istället.

    Vänligen Maria (Maximilians mamma)

    Rapportera

    Rapportera