P-08/09
Följ oss för uppdateringar
Följ
Följer
Nyheter
Lagnyheter
-
Warbergsspelen
[UPPDATERAD 11/4] Spelschema Karta boende och gruppspelsmatcher Streaming via Solidsport Fredag 12/4 12.30 Samling Shell Nobelplan Incheckning ApelvikStrand (ev. på SWC innan maten också) 18.00 Skjuts (minst 5 bilplatser) från boende ToR? middag, Restaurang Monark 19.20 Skjuts från ApelvikStrand (2 minibussar + 2 bilar) 20.40 Match Skattkärr - Onyx (Väröbackaskolan) Skjuts till boende efter match Lördag 13/4 08.15 promenad till frukost 09.00 Skjuts från frukost, Restaurang Solviken 10.00 Warberg IBF Vit - Skattkärr (Sparbankshallen/Arena Varberg 1) (stannar kvar i SWC?) 12.10 Skjuts Lunch (från SWC och sedan vidare till matcharena?) 14.20 Skattkärrs IK - Lindås IBK Waves (Varbergs Idrottshall) (skjuts från SWC och sedan vidare till matcharena?) Skjuts till boende efter match ca. 17.40 Skjuts till match från boende (beror på hall) 18.40 Åttondelsfinal i A eller B-slutspel Söndag 14/4 Förhoppningsvis kvartsfinal... Mattider Frukost kommer att serveras på Solviken som ligger på Destination Apelviken. Frukosttider är 06:30-10:00. Lunch och middag serveras på restaurang Monark. Som ligger på Birger Svensson väg 28, telefonnummer 0340-677660. Fredag middag – 17:00-20:00 Lördag lunch – 11:00-14:00 Lördag middag – 17:00-20:00 Söndag lunch – 11:00-14:00 (Frukost nära boende) Vi har en minibuss med 8 platser (9st korta turer) och en med 7 platser. De som vi inte hört något ifrån räknar vi har fixat det själva. Fördelning i bilar/bussar just nu. Buss 1: Mikael, Fabian, Noah, Albert, Fredrik, Hugo, Gustav, Jesper Buss 2: Tobias, Elmer, Liam, Lucas, Viktor, Robban, Tristan Fixat transport själv: Wille, Carl-Johan, Olle, Dalle, Nelson, Hampus På plats kan vi åka 16st i minibussarna och behöver hjälp med körning, speciellt till första matchen som är en längre resa. För kortresor går det även att köra 2 vändor med en minibuss. Boende på ApelvikStrand Vi har 4st stugor på ApelvikStrand, med 4 sängplatser i varje, plus bäddsoffa för 2st. (Det finns även 2 nedfällbara sängar för max 60 kg i varje). Länk boende Telefonnummer receptionen: 0340-86828. Nås på alla dagar 10:00-17:00. Välkomna till ApelvikStrand! Receptionen kommer vara öppen till 18:00 på fredag, kommer ni senare så gäller "själv in-checkning" m kod. Lördag och söndag är det öppet till 16:00. Ni får lov att checka ut senast 13:00 på söndag. Frukost serveras på Solviken 06:30-10:00 (900m från stugorna). Det är självhushållning. Man tar med egna lakan o handdukar. Sovsäck inte tillåtet. Man lämnar huset som man fick det. Om inte detta efterföljs, har vi rätt att fakturera respektive klubb för städning eller skadegörelse. Mvh ApelvikStrand Stugindelning En ledarstuga samt 3st med spelare enligt följande. Stuga X: Liam, Tristan, Dalle, Hampus, Hugo, Gustav Stuga Y: Viktor, Olle, Carl-Johan, Nelson, Jesper Stuga Z: Wille, Noah, Fabian, Albert, Elmer, Lucas Cupledningen träffar ni under hela helgen i vår huvudarena Sparbanken Wictory Center (SWC), vi sitter i rummet precis till höger innanför huvudentrén. Utanför huvudarenan så säljer vi mat där man kan fylla på energi mellan matcherna, passa på att besöka mattältet. I SWC kan ni även köpa er cuptröja! De har öppet med försäljningen av cuptröja: Fre (18:00-21:00), Lör (09:00-20:00) och sön (09:00-14:00). App Missa inte turneringsappen där du håller dig uppdaterad om resultat, spelhallar och vägbeskrivningar! Gå in på Appstore och sök på "Warbergsspelen" - Appen är förstås gratis!
P-08/09
12 apr
80kommentarer
-
Enkät trivsel i laget
VIBF har under en tid arbetat med en utvärderingsenkät som ett enskilt lag kan använda för att utvärdera hur spelarna upplever sin träningsverksamhet samt klimatet inom gruppen. Enkäten som är forskningsbaserad undersöker frågor gällande motivation, glädje samt upplevelse av gruppklimat. Enkäten riktar sig till lag på röd nivå och uppåt, och har som syfte att användas som en utvärderingsenkät i slutet av säsongen. Nu erbjuder VIBF lag på röd nivå och uppåt att använda enkäten som utvärderingsverktyg, helt kostnadsfritt samt att vi bistår med administrativ hjälp att ta fram enkäten och summera svaren. Vi har anmält vårat lag till detta och kommer skicka ut länken till enkäten via ett mailutskick och vill naturligtvis att ALLA spelare tar sig tid och svarar på denna. (Blev fel när denna info skickades som ett mailutskick också...)
P-08/09
31 mar
0kommentarer
-
-
Stort TACK
Varmt och stort tack till alla inblandade på dagens gruppspel i Lilla VM i Väse. Utan alla föräldrars, syskons och ledares engagemang hade vi aldrig lyckats med detta idag. Och tack till alla andra som var där och hejade och handlade i kiosken. Nu andas vi ut och laddar om inför morgondagens slutspel. //Ellen och Tobias
P-08/09
23 mar
15kommentarer
-
Visa fler nyheter