Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Hällbybrunns IF P2012
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Hällbybrunns IF P2012.
P2012
Följ oss för uppdateringar
Hej Alla!
Här kommer kundvagnsschemat för säsongen 23/24 (den finns också att hitta under dokument och "kundvagnsschema"). Nedan följer info om vad som ska göras.
Det är mycket viktigt att detta sköts då föreningen och laget får en betydande ersättning för detta, och inte har råd att bli av med detta samarbete. Anteckna redan nu era tider under vecka 42 och/eller nästa år. Vet ni att ni inte har möjlighet att köra ert tilldelade tillfälle är det ert ansvar att byta/ordna med ersättare. Använd gärna WhatsApp-gruppen för vårdnadshavare eller kommentarsfältet under den här nyheten. Vi sparar den som toppnyhet så den är enkel att hitta. Meddela även Erik om byter sker så att han kan föra in det då en påminnelse om varje tillfälle skickas ut ungefär en vecka före varje tillfälle.
Tiden är uppskattad till 1h varje gång vilket innebär 1 eller 2h/spelarfamilj under en period på 12 månader.
Det kommer troligen inte att ta en hel timme att köra vagnarna och när alla vagnarna är på plats kan man åka hem.
Anmälan att vi är på plats ska ske till kundtjänst inne på Coop före varje arbetspass.
Vi skriver in oss i en pärm som finns på plats i kundtjänsten precis innanför huvudingången, Coop ska även signera i pärmen.
För de tidiga tiderna (tisdag, fredag & lördag) gäller att vagnarna skall:
Omfördelas (för långa rader som hindrar passering) så att kundvagnsgaragen närmast huvudentrén (markerade med grönt område i bilden) fylls upp fullt. I samband med återställningen av kundvagnarna plockar vi upp reklamblad och annat skräp som ligger på marken i kundvagnsgaragen. Skräpet ska läggas i de två papperskorgar som finns uppsatta på varje kundvagns-garage. Kundvagnarna med bilar samt de små kundvagnarna ska ställas inne, och det ska likaså de gröna kundkorgarna, om de ställts ute.
För de senare tiderna gäller:
Vagnarna fördelas så att kundvagnsgaragen närmast huvudentrén (markerade med grönt område i bilden) fylls upp, övriga vagnar fördelas lika i de övriga garagen.
I kundvagnsgaraget vid OKQ8-macken lämnas ca 25 kundvagnar kvar.
I samband med återställningen av kundvagnarna plockar vi upp reklamblad och annat skräp som ligger på marken i kundvagnsgaragen. Skräpet ska läggas i de två papperskorgar som finns uppsatta på varje kundvagns-garage. Kundvagnarna med bilar samt de små kundvagnarna ska ställas inne, och det ska likaså de gröna kundkorgarna, om de ställts ute.
/Erik och resten av tränarna
| Träningsmatch BK30 | 29 nov, 13:30 |
| Träning | 29 nov, 14:30 |
| Träningsmatch Kvicksund P13 | 30 nov, 13:00 |
| Styrketräning - Fysiocenter | 1 dec, 19:00 |
| Träning | 3 dec, 18:00 |
Hej, såg att Olle åter var ansvarig för kiosken på lördag vilken vi tidigare meddelat att vi inte kan närvara vid. Hade däremot möjlighet att byta till den 2/10.
RapporteraMvh
Anders
Rapportera
Hej Anders!
RapporteraDet är bara en rest som blivit kvar. Glömde att ta bort iom att det inte är löst än. Ber om ursäkt…
Alfreds familj kunde ta en av passet på lördag 24/9 men då ingen av Olles eller Thors familjer kan ta sin tid 24/9 behöver det lösas. Dessvärre kunde ingen av Vilners eller Isaks familjer som har 2/10 byta så någon annan måste gå in.
Rapportera