• Söndag 12/12

    På söndag kommer Gestriketränarna att hålla i träningen. Hoppas att alla kan komma då. Det är samling 18.30, och ni byter om där. Dam U Div 3 10 dec 2010 0kommentarer
  • Sponsoravtal

    Jag har lagt upp ett sponsoravtal under dokument som vi kan använda till våra sponsorer. Nu försöker vi få in så många sponsorer som möjligt! Vi har ett litet tapp i tidsschemat med Ullmaxväskorna. Ni som vill låna en väska hör av er till mig så fort som möjligt. Även ni som sa tidigare att ni ville ha en väska. tarraknisse@hotmail.com Jag skickar in första beställningen runt 10:e dec , jag kan skicka en till beställning den 19/12 som vi hinner få innan jul1 . Åsa Dam U Div 3 1 dec 2010 0kommentarer
  • VIKTIGT!!

    SENAST PÅ FREDAG 26/11 måste jag ha pengarna för plastpåsarna. Om ni inte har lyckats sålt alla så ta med de pengar ni har fått in. Jag måste betala räkningen på 10100:-. Jag hoppas att vi får ihop till detta annars måste vi lägga ut pengar. Jag hoppas att alla har minst 500:- med sig. Resten är vår vinst så de behöver vi inte ha så bråttom med att sälja! Senast den 12/12 måste jag veta vilka som vill åka med till Enköping på cup. Jag hoppas att alla följer med. Det kostar 400:- per person som ni lägger ut nu och får tillbaka sen när sponsorpengarna börjar trilla in. detta ska vara betalt 14/12. / Åsa Dam U Div 3 23 nov 2010 0kommentarer
  • Visa fler nyheter