Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sandareds IF P09/10

Följ

P09/10

Följ oss för uppdateringar
Följ

Kioskvecka 23

Daniel Lindh Administrationsansv.
9 kommentarer
  • 31 maj Anna Stedt

    Tis kl 17:30. Vi kan inte komma till kiosken för än 17:30. Jobbar till 17 respektive 17:15 och samåker. Vi får åka direkt från jobbet. Kan Alvins föräldrar öppna själva, är det ok? Vi behöver också veta i god tid ev. Samling om vår son blir kallad till bortamatchen i Ulricehamn så vi får planera hur han tar sig till samlingen. Mvh Anna och Magnus

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj Therese Olihn

    Hej, vi är inte hemma på fredag kväll så vi behöver byta med någon som står på söndag. Är det någon som kan tänka sig att byta?
    Mvh Therese Olihn

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj Gunnar Larsson

    Hej
    Therése, vi kan ta fredag kl 19-21. Du tar vår söndagstid, kl.13-15 i stället (Gustav L). Är det ok?
    Med vänlig hälsning,
    Gunnar

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj Therese Olihn

    Hej, det blir toppen🙏 då tar vi söndag istället, tack snälla för hjälpen

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Åsa Olofsson

    Hej! Jag tycker det är oklart när vi behöver vara på plats? Det står 17.30 är det då matchen börjar eller är det när vi ska vara på plats? Anna, vi kan öppna kiosken själva om vi ska vara där kl 17.00 Önskar ett förtydligande

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Daniel Lindh

    I kallelsen har jag lagt ”samling” ca 30 min innan. Detta för att hinna sätta upp allt, få fram kaffe och korv etc.

    Jag har förståelse för att man jobbar så ni får ta er dit så fort ni kan, folk dör inte om de inte får kaffe innan matchstart

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Åsa Olofsson

    Tack! Daniel.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Anna Stedt

    Toppen Åsa! Vi kommer så fort vi kan. Ska dela upp oss så att en av oss kan köra Victor till samlingen och en kommer till kiosken. Vi ses imorgon! Vi kanske säljer dubbelt så bra om folket får vänta lite ;)

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Åsa Olofsson

    Vi är där kl 17.00 ingen stress 😊

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in