Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Salems IF P11/12
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Salems IF P11/12.
P11/12
Följ oss för uppdateringar
Hej
Här kommer info som föreningen skickade ut idag. Kanske har alla inte fått den.
Kortfattat, man skapar mixade lag från alla åldrar som spelar en turnering. Vi ledare finns där men har inte direkt hand om lagen, det har a-lagsspelare och äldre juniorer. /Rickard
SALEMS IF DAGEN
Salems if dagen 18/5-2019
( Detta utskick går till ledare och spelare )
Samling för kl 09.00 för alla och avslutas ca kl 16.00.
16 lag, 3 utespelare + målvakt.
15 min rullande tid.
4 grupper m 4 lag i varje.
Spelschemat och lagindelningen kommer finnas i Skogsäng att se när man kommer dit.
Alla som ska vara med och spela under dagen har shorts, strumpor, t-shirt, inneskor, vattenflaska och klubba.
Målvaktsutrusning tas med av alla lag ( ej HJ och Herr ) så det finns för alla lag att tillgå som förra året och efter dagen tas alla in som är utlånade av föreningen.
Västar kommer att finnas på båda planhalvor som man sen lämnar kvar efter man spelat match.
Där det står en lagtillhörighet att man ska döma matcherna så menas det att det är någon av ledarna i resp lag att lösa.
( och även från HJ1/JAS, HJ3 och H4 får ställa upp som domare och/eller hjälpa till som coacher för lagen )
Efter sista matchen städar sista kafeteriapasset kafeterian, sista laget i grillen städar efter grillningen och alla andra hjälps åt med omklädningsrum, toaletter, läktare, plockar sarg och ser till att bänkar plockas till sina platser och att allt det är städat i båsen och på golvet.
Det är upp till resp lag att ta in anmälan av sina spelare till utsedd ledare i laget och sen skickar man in deltagarna till Erika Svedberg.
Önskar att ha deltagarlista från samtliga lag SENAST 6/5
Tänkte att jag skickar ut schema för kafeteria och grill så ni i er tur kan skicka ut till era föräldrar och/eller spelare.
Kafeterian
09.00-11.00 Damlaget
11.00 -13.00 P-ljusröd
13.00-15.00 P08
15.00 -.ca17.00 P07 ( inkl städning )
Grillen
09.00-11.00 P05/06 ( förbereder med grill och ev tält, skär upp grönsaker och ställer iordning och startar upp )
11.00-12.30 P09
12.30-14.00 F-röd
14.00-16.00 F06/07 ( avslutar och rengör grill och plockar undan grilltillbehören )
Som ni ser så är det några lag som inte är med på arbetsfördelningen här. Självklart är alla lag delaktiga på något sätt under dagen.
Hur ni väljer att bemanna kafeteria och grill ligger på er lag att bestämma MEN tänk på att era spelare ska spela matcher så engagera era föräldrar, syskon mm att stå i kafeterian och/eller grill.
Dom yngsta lagen som inte har nån uppgift så kommer dessa säkert få hjälpa till med någonting annat.
Vi tänkte förbereda redan på fredagen med handling och ställa ordning sarg mm så vill man vara delaktig att hjälpa till så meddela så bestämmer vi tid närmare.
ALLA lag blir tilldelade att ta med sig bakverk ( ca 20 bitar var ) färdigskuret och lämnas i kafeterian kl 09.00.
ex på bakverk kan vara moccarutor, toscakaka, kladdkaka, bullar, havrebollar, sockerkaka...
( Räcker om 1 från varje lag bakar en enkel sats )
Kom ihåg att vi helst ser det som en obligatorisk aktivitet för samtliga lag då detta är vår föreningsdag.
Har era spelare/ledare några andra aktiviteter någongång under dagen så kan man vara med under delar av dagen.
( meddela gärna innan så vi vet vilka tider era spelare kan vara på plats om dom har fler aktiviteter just den här dagen )
Vi vill verkligen att denna dag blir av men det krävs att ni alla ser till att kalla era spelare redan nu så alla får möjlighet att skriva in det i sina kalendrar.
Som en sista aktivitet för dagen kommer vi även som tidigare ha en "auktion" av våra allsvenska herrars tröjor. Det kommer att finnas ett bord med en lapp per spelare där man under dagen kan skriva upp sitt namn och bud som man är villig att köpa för men det gäller att ha koll under dagen då det kan finnas någon som vill lägga över budet just du lagt.
Och om det blir någon match mellan ledarna och herrlaget är inte klart än.
Nu tror jag att jag fått med all viktig info
Har ni några frågor kring denna dag så är man välkommen att maila mig om inte era ledare kan svara på er fråga.
Med vänlig hälsning
Erika Svedberg
erika.svedberg@salemsif.se
Jag anmälde David till SALEMS IF DAGEN.
RapporteraJag missade att David har konsert samma dag.
Jag är ledsen för det.
Men han måste gå på konserten sorry
Mvh Michael Hydén
Rapportera
Hej! Okej då vet vi!
RapporteraRapportera
Jag trodde jag anmält Artur men han är inte med i listan. Han kan ta Davids plats
RapporteraRapportera
Artur är anmäld till föreningen, men han var en av dem som inkom efter anmälningsdatumet, därför var han inte med på ursprungliga listan.
RapporteraRapportera