Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sunnanå SK P-17
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Sunnanå SK P-17.
P-17
Följ oss för uppdateringar
Hej på er,
Nu på onsdag, den 3/6, mellan kl 17:30-18:30 kommer Coop att ha utlämning av de varor vi sålt. Utlämningen sker på sidan av byggnaden, porten ut mot E4:an.
Det är viktigt att alla håller tiden då det rör sig om frysta varor.
Vi skulle behöva en eller ett par frivilliga som kan tänka sig att hjälpa till att dela ut varorna mellan 17:30-18:30, då det kommer att gå snabbare att dela upp allt desto fler vi är som hjälps åt.
Inbetalning sker via swish till Anders Norberg, 0705189709. SENAST 10/6 vill vi att alla ska ha skickat in sin betalning.
Endast sidans medlemmar kan kommentera
Onsdag blir väldigt svårt för oss. Elias dömer en match i Myckle som startar 20:00 och måste ha skjuts hem för det går inga bussar. För sent att dela ut när vi kommer hem och inte nära nog plats i vår frys. Finns det någon möjlighert att hämta ut på torsdag istället?
RapporteraRapportera
Hej, vi inväntar svar från Coop. Meddelar så fort vi vet om vi kan få ett alternativt datum att hämta ut varorna.
RapporteraRapportera
Hej, kan hjälpa till att dela ut.
RapporteraRapportera
Toppen, då ses vi där om ett litet tag. Jag har tyvärr inte fått någon information om hur varorna är paketerade vid utlämningen så se gärna till att ha koll på det ni ska hämta.
RapporteraRapportera
Vi är på Coop och lämnar ut varor nu. Ivar och Darin kan ha fått med sig för många paket av Halloumin. Dubbelkolla gärna att det stämmer, och om någon saknar så får ni skriva här.
RapporteraRapportera
Hej, Ivar har inte fått med sig några halloumiburgare
RapporteraRapportera
Vi fick inte med oss alla säckar med grillbriketter, är det bara att åka förbi Coop och hämta?
RapporteraRapportera
På måndag kl 17:30 kan ni åka och hämta om det saknas något.
RapporteraRapportera
Lucas har hämtat sina varor.
RapporteraRapportera
Hej! Nu har vi lämnat ut varor till alla. Följande finns dock kvar hos Coop:
Rapportera4 påsar briketter
1 påse grillkol
6 påsar hamburgerbröd (1 beställning)
Skriv här om någon saknar dessa! Jag meddelar Coop under morgondagen annars, så att de kan återställa varorna.
Rapportera
Hmm, har nog missat 3 paket briketter ser vi nu när vi ska dela ut. Har Coop redan skickat tillbaka dem?
RapporteraRapportera
Hej Lisa, ja tyvärr är varorna redan återställda och fakturan skickad. 😔
RapporteraRapportera
Ok
RapporteraRapportera