Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sunnanå SK P-2012
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Sunnanå SK P-2012.
P-2012
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Samling kl 13.15 på parkeringen vid Jäders.
Vi åker i vanliga kläder och byter om när vi kommer fram.
Ta med något att äta efter vägen, vi kommer att stanna någonstans efter vägen för ett kort stopp.
Efter matchen duschar vi och byter om, och sen käkar vi på grillen i Sorsele. Så ta med pengar till middag. Kom ihåg alla fotbollsgrejer, kolla gärna väskan en extra gång.
// Jocke
Hur gör vi med bensinkostnad, swishar vi någon förbestämd summa till de som kör bilar?
RapporteraRapportera
Nej, de som kör imorgon får en slant, som vi tar från lagkassan. Då slipper vi allt swishande hit och dit.
RapporteraRapportera