Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sunnanå SK P-2012
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Sunnanå SK P-2012.
P-2012
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Just har man börjat torka upp efter helgens cup, så är det dags för att ta sikte på nästa cup.
Den 26-28 juni åker vi och spelar PiteSummerGames.
Jag skickar ut en kallelse, så att vi ser att alla spelare kan delta under cupen.
I kallelsen kommer vi också att skicka en fråga om skjuts till och från Piteå.
Som vanligt fyller man i hur många lediga platser man har i bilen förutom sitt eget barn. Så skriver ni att ni har två lediga platser så har ni alltså plats för ert eget barn och två spelare till.
Första matchen spelas redan kl 12.00 på fredagen, så vi kommer att behöva åka ca 9.30 från Skellefteå.
Innan första matchen så ska vi checka in laget och hinna slänga in grejerna i sovsalen.
Vi kommer att bo på Pitholmsskolan en bit utanför centrala Piteå.
På denna cup så spelar man på flera olika platser runt Piteå.
Oftast kommer det att gå att åka buss till matcherna, men vi kommer säkert att behöva hjälp av er föräldrar med skjuts till till och från någon match.
Vi kommer att spela följande matcher under cupen:
Fredag:
12.00 SSK-IFK Luleå (Sjulnäs)
17.00 SSK-Gällivare (Öjebyn)
23.00 SSK-Sortland IL (Öjebyn)
Lördag:
14.00 SSK-Hamna IL (Munksund)
Efter gruppspelet väntar ev slutspel lördag kväll eller en placeringsmatch på söndag.
Slutspelet fortsätter givetvis på söndag.
Mer info kommer senare, men kom ihåg att gå in och besvara kallelsen redan nu, så att vi hinner planera samåkningen bl.a.
// Jocke
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera