Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Råda BK P14
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Råda BK P14.
P14
Följ oss för uppdateringar
Helgen 7-9 augusti spelar vi Forwardcupen i Örebro. Eftersom intresset var stort när vi skickade ut en intresseanmälan tidigare och vi sedan dess blivit ytterligare några spelare har vi anmält tre lag till cupen.
En ny kallelse kommer skickas till samtliga spelare och vi ber er svara på denna så snart som möjligt så vi vet vilka som kan vara med. Även om man inte svarat eller svarat nej på intresseanmälan är man förstås välkommen att tacka ja nu om man vill vara med.
Vi ber även alla som vill vara med fylla i enkäten med information för att kunna komplettera vår anmälan. Tacksamt om ni fyller i denna så snart som möjligt. Enkäten hittar ni här
Klubben ger ett ekonomiskt bidrag till cupen så kostnaden landar på 900 kr per spelare och swishas till Henrik på telefon 070 - 36 58 368. Märk inbetalningen med spelarens namn.
Så snart vi får mer detaljerad information om boende och matchtider kommer vi att dela med oss av detta.
Ställ gärna eventuella frågor som en kommentar till denna nyhet så kan alla ta del av svaren.
MVH
Ledarna
| Träning | 29 jun, 17:30 |
| Träning | 29 jun, 17:30 |
| Våmbs IF Grön (hemma) | 1 jul, 19:00 |
| Våmbs IF Vit - Råda BK Gul | 5 jul, 12:00 |
| IFK Falköping FF Grön (borta) | 6 aug, 19:15 |
|
|
Supporter Halsduk |
| 27 maj | Råda Sommarfotboll 2026 |
| 21 maj | Välkomna på Lördag! |
| 20 maj | Välkomna på Lördag! |
| 19 maj | Intersport popup store |
Det är inte många lag anmälda i vår ålder (8 stycken just nu varav 3 från Råda). Vet vi att de kör ändå?
RapporteraRapportera
Hej Karin.
RapporteraJa just P14 har lite lågt deltagarantal av någon anledning. Men vi har ingen anledning att tro att det inte skulle bli av . Jag har varit i kontakt med arrangören och som jag förstår söker de lite mer aktivt efter fler klubbar i just P14 nu. Samma sak såg vi ju i Jönköping förra året.
Rapportera
Tack för svar David! Då känns det iallafall inte som de tänker ställa in vår ålder 👍
RapporteraRapportera