Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kinna IF P-16 (2016)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Kinna IF P-16 (2016).
P-16 (2016)
Följ oss för uppdateringar
Hej alla!
Matchen mot Skene på fredag kommer att flyttas till ett annat datum, troligtvis torsdag eller söndag. Anledningen är att många är bortresta och att vi spelar mot Elfsborg samtidigt. Ny kallelse skickas ut inom kort.
På tisdag är det lagfotografering (lagbild och individuella foton). Träningen är kl. 18.00–19.30 och fotograferingen sker kl. 19.10. Jag tar med matchkläder till alla.
Viktigt: Föräldrar behöver komma ner vid lämning för att skriva under ett godkännande för fotograferingen.
Hoppas att så många som möjligt kan vara med!
Carl är på golfträning på tisdag, 18:00-19:00 kommer direkt efter den till fotograferingen!
RapporteraRapportera
Ozzy saknar sig Kinna IF överdragströja efter rmatchen idag på Vävarevallen, om det är någon som råkat på med sig en extra eller tagit fel så får ni gärna hojta! 👍
RapporteraRapportera
Det är Oscar som har fått med sig Ozzys tröja! Han har även fått med sig en mörkblå tunn jacka, märke Hummel strl 128, jag hittar inget namn i den.
RapporteraRapportera
Jackan hör hemma här! Du får gärna ta med den till nästa match/träning, tack!!
RapporteraRapportera
Åh vad bra att det löste sig! Absolut det gör jag!
RapporteraRapportera
Hej alla . Vi har träning imorgon 17:00-18:30 som vanligt , klockan 19:00 spelar a laget och vi har kiosken / bollpojkar .
RapporteraSå hoppas många vill stanna kvar hjälpa till . Hör av er på SMS så jag vet hur många vi blir .
Rapportera