Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Infjärdens SK

Följ

Infjärdens SK

Följ oss för uppdateringar
Följ
Infjärdens SK
Välj lag

Arbetspass Hundutställnigen

Marita Magnusson Kanslist
2 kommentarer
  • Kommentaren är rapporterad och kommer att granskas av sidans administratörer.
  • 4 jun Anki Lundqvist

    Så kul med hundutställningen och att den fortfarande lever. Minns när jag var ordförande för ISk och vi fick förfrågan om hundutställningen, då var det två utställningar den ”lilla” hundutställningen var i maj och den var på grusplan och den ”stora” var i juli och då var den på gräsplanen. Det var härliga tider, folk gick man ur huse både som åskådare och att man hade nåt arbetspass och kvällen avslutades med en pubafton.
    Så roligt att hundutställningen lever kvar fast under andra former

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in
P-14 Träning 29 jun, 18:00
Herrar Träning 29 jun, 18:15
P-15 Träning 30 jun, 18:00
F-11/12 / Öif F-11 Träning 30 jun, 18:00
F-19 Träning 30 jun, 18:00