Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sunnanå SK Div 6 Herrar

Följ

Div 6 Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ
Sunnanå SK
Fotboll
Div 6 Herrar

Toapappret har anlänt!

20 jun 2019 7 kommentarer 464 visningar
7 kommentarer
  • 22 jun 2019 Johanna Åman

    Hej hej, hur betalas det in?

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 jun 2019 Andreas Söderström

    Man swishar hela summan för de balar man tagit till mig, 0707516545 och märker med "Lambi + spelarens namn". Ni får i sin tur ta in pengar från köparna antingen innan eller efter det gör ni som ni vill. Behöver dock ha betalningarna på mitt konto senast 27 juli.

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 jun 2019 Andreas Söderström

    Min carport är full av icke hämtade toarullar! Vänligen hämta snarast så jag kan börja använda platsen för vad den är tänkt till.

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 jun 2019 Ulrika Jonsson

    Vi är hemma till A-lags matchen o bollkallejobb imorgon. Kommer o hämtar pappersbalarna då.

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 jun 2019 Andreas Söderström

    Tjena!

    Från och med nu kommer pappret vara i garaget hos Maria Nilsson (Noahs mamma). Ni når henne på mobil 0735013410 för att bestämma tid för hämtning. Önskemålet är att ni som inte flaggat för senare avhämtning svänger förbi under kommande vecka och hämtar era balar.
    Jag har märkt att det har hämtats balar utan att jag fått något meddelande, så ni som vet med er att ni inte meddelat mig gör gärna det.

    /Andreas

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 jun 2019 Andreas Söderström

    Det är noterat och dom finns att hämta hos Mia när ni kommer hem! Får du fortfarande inga mail Adina? Då behöver ni fixa det för en hel del information kommer via mail härifrån.
    Balarna kostar 210:- st för de som köper så 1470:- för er blir det då.

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 jun 2019 Andreas Söderström

    Slänger en reminder om betalning och hämtning av papper ni som ännu inte gjort det (ni som flaggat för sen hämtning behöver inte ta åt er)

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in