Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Fagerhult Habo IB Ungdom DamJAS
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Fagerhult Habo IB Ungdom DamJAS.
DamJAS
Följ oss för uppdateringar
Hej.
Nu ligger ett schema under Dokument för Körning till bortamatcher, samt kiosk för hemmamatcher. Om ni behöver byta så gör det med en annan förälder, Telefonlista finns ju i samma mapp.
Tänk på att kiosk och seket samlas samtidigt som laget, kiosk ska vara igång 1 Tim före matchstart. Seket kan behöva hjälpa till att bygga sarg.
Vi har försökt att få till en så rättvis fördelning som möjligt. Ang Körschema för bortamatcher : Tanken är att vissa samlas i Habo, vissa i Bankeryd och vissa i Jönköping, då alla bortamatcher spelas söderut. Vi antar att vår sms-grupp är bästa sätt att administrera vilka spelare som åker i vilken bil (även om det blir oerhört många sms-pling i telefonerna ;-) ) Ett tips annars är att vi skapar egna smågrupper utifrån var vi bor, vi tror att vi löser det på ett smart sätt. Tanken är ju att inte behöva åka till Habo för de som bor i Bankeryd/Jönköping/Norrahammar/Tenhult för att hämta spelare om det absolut inte är nödvändigt. Sedan vore det kanske trevligt om vi möts vid ett lämpligt ställe för att man inte alltid ska åka tillsammans med samma spelare varje resa.
Nu finns även schema för sekretariatet i samma mapp. Vår första hemmamatch är ju 8 oktober. Smålands bjuder in till genomgång, men vi tror att de som sitter i seket har bra koll sedan tidigare, men en uppfräschning är ju aldrig fel. Ni behöver inte föranmäla er, utan bara att ansluta när det passar, det ges vid 2 tillfällen. Även övriga föräldrar som kanske kan tänka sig vara behjälplig, eller bara intresserad av hur det går till är hjärtligt välkomna att ansluta.
Regler för sekretariatet och hur man sköter klockan, matchprotokoll, iBIS, hantering utvisningar och allmänt vad man behöver tänka på.
Genomgången tar ca en timma och sker digitalt via Teams. Vi erbjuder två tillfällen och ingen anmälan behövs utan man ansluter till det tillfälle man vill vara med på och genomgången är kostnadsfri.
Måndag 9 oktober klockan 20:00
eller
Torsdag 12 oktober klockan 20:00
se mer info via länken https://www.innebandy.se/smaland-blekinge/nyheter/inbjudan-till-sekretariatsgenomgang
Hör av er om frågor.
/Tina
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera