Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Eslövs BK F13 -(2013-2014)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Eslövs BK F13 -(2013-2014).
F13 -(2013-2014)
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Som det ser ut nu så har jag inget annat val än att kontakta motståndare och förklara att vi har tunt med spelare och att vi inte får ihop det med bilar till bortamatchen. Tråkigt!
För oss innebär det att vi får lämna wo och i slutändan en straffavgift på 500 kr.
Jag har för avsikt att lägga ut info gällande stopp och start kring sommar uppehåll, samt planering för hösten inom kort.
// Rönne
Endast sidans medlemmar kan kommentera
Inga kommande aktiviteter
Men var vi inte 10 spelare
RapporteraRapportera
Det blev ytterligare en plats ledigt i min bil. Så jag och 4 tjejer
RapporteraRapportera
Jodå, men vi har inte bilar så att vi kan få med alla. Därav beslutet att vi får lämna wo Jag har meddelat Nike beslutet nu , så ni får hitta på annat i helgen istället.
RapporteraRapportera
I min bil åker jag och Anesa sen har jag plats för 5 personer till.
RapporteraRapportera
Grymt bra 👌 vi. behöver dock någon till bil så hör av er. Vi är 11 spelare+ mig. Efter att ha pratat med Nike så skulle jag höra av mig efter lunch så där är fortfarande lite tid att lösa det.
RapporteraRapportera