Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Eskilstuna Guif P-2016
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Eskilstuna Guif P-2016.
P-2016
Följ oss för uppdateringar
Lördag 23/8
15.00 samling utanför S.t Eskilskolan byggnad A
För er som ska sova över är det incheckning i skolan klockan 15.00 för att lämna sovgrejer. Sedan går vi mot arenan för uppstart av lägret 16.00. (Skolan låses 15.35 av ansvarig person)
OBS! Varje ledare tar en bild på hur klassrummet ser ut när vi kommer, så att vi kan återställa det på söndagen. Samt ser till att inga nödutgångar blockeras.
OBS! En ledare från varje lag behöver ha en lista på med namn på samtliga spelare som ska sova över (Utskriven).
16.00 Uppstart Volvo CE Arena
Samtliga lag samlas i Volvo arena och utgår sedan från schemat med träning, aktivitet och middag. Se bifogat schema
OBS! Schemat är ändrat då vissa lag saknade träningstider i tidigare utskick, var vänlig kolla igenom dom nya tiderna.
Under lördagen ansvarar ni ledare för era egna lag, med träning och övrig aktivitet
16.00-17.30 Föräldrautbildning:
På lördagen arrangerar vi en föräldrautbildning med start kl 16 i folkhögskolans lokaler (i anslutning till Munktellområdet). Slut c:a 17.30. Pusha gärna igen för era föräldrar om att delta, RF-SISU håller i utbildningen.
Middag 17.30-19.00 (Se schema)
Serveras i Volvo CE Arena från stora kiosken
Avslutning lördag
Skolan låses upp igen klockan 20.00 och lagen som sover över tar sig själva bort till skolan den tiden. Övriga åker hem efter avslutad träning/aktivitet.
Arenan ska vara utrymd och klar 20.30
21.30 låses dörren till skolan
22.00 God natt, viktigt att dörren ut inte öppnas efter det.
Vi ledare är tillsammans ansvariga över lokalerna och ser till att regler efterlevs.
Söndag 24/8?
7.30 senast utcheckning på skola
Söndag morgon ska hämtning av väskor mm göras senast 7.30, då ska vi även ha städat ut lokalerna tillsammans. Promenad eller skjuts till arenan efter det, ni gör själva upp inom laget hur ni gör. 7.40 låses skolan av ansvarig.
OBS! Alla möbler ställs tillbaka som det stod när vi kom
Frukost 8.00 för samtliga i Volvo CE Arena
Oavsett om ni sover kvar eller inte så serveras frukost till samtliga 8.00 i arenan från stora kiosken.
8.45 Träffa Faddrarna
Lagen som har träning 9, infinner sig i respektive hall 8.45 där faddrarna möter upp. Lagen som inte har träning 9, samlas på läktaren i A1 klockan 8.45 där faddrarna möter upp. Du som ledare hjälper laget till rätt plats och möter upp med faddrarna.
9.00 Fadderverksamhet
Klockan 9 tar lagets faddrar över och leder 2 handbollspass och en teambuildning aktivitet under dagen.
9-12 Ledarträff
Samtliga ledare tar sig till folkhögskolans lokaler (i anslutning till Munktellområdet) för ledarträff.
Träffen kommer vara indelad i 3 block.
1. Föreläsning från RF-SISU
2. Frågestund, insamling av funderingar kring material, tider, matcher osv. Observera att alla svar inte kommer finnas på plats men vi samlar in allt och återkommer med svaren. Detta för att få en så bra överblick som möjligt över vad som behöver göras närmsta tiden
3. Workshop kring röd vit strategi
11.00-13.00 Lunch (Se schema)
Serveras i Volvo CE Arena från stora kiosken?
Eftermiddagen
Här får ni ledare gärna ansluta med era lag, observera träningarna, hjälpa till eller ta tillfället i akt att ha eget ledarmöte.
15.30 Gemensam på planen i A1
Vi avslutar dagen med en gemensam samling och tackar kort för ett bra genomfört dygn.
Övrigt!
Hjälp av föräldrar
Som tidigare beskrivet så behövs hjälp av föräldrar. Ni som inte gått ut med info till era föräldrar behöver göra det omgående och säkerställa att era tilldelade pass blir bemannade. 2-3 föräldrar per lag. Se nedan.
Middag Lördag: A-pojk, P2011, F2012 – på plats 17.15
Frukost Söndag P2014, F2014/15, P2015 på plats 07.45
Lunch Söndag P2013, F2013, F2011, P2012 på plats 10.45
BOLLAR
Samtliga lag som har egna bollsäckar/bollar hemma tar med till handbollspassen under lägret.
Västar och koner kommer finnas på plats
Sammandrag Eskilstuna | 19 okt, 08:00 |
Träning | 20 okt, 17:00 |
Träning | 22 okt, 17:00 |
Träning | 27 okt, 17:00 |
Träning | 29 okt, 17:00 |
Kul!
RapporteraEn undran, kommer de att duscha på arenan på lördagen, på st Eskil eller inte alls? Är bra att veta så man packar rätt.
Rapportera
Hej. Det kommer att duscha på arenan.
RapporteraRapportera
Toppen. Tack
RapporteraRapportera
Hej måste medela att Elias är sjuk o kan inte vara med har fått kraftig krupp o har svårt med astman o spytt för han såg fram i mot detta läger o träffa sina kompisar
RapporteraRapportera
Hej!
RapporteraDe barn som inte ska sova över ska alltså träffas vid Volvo arena kl. 16:00? ☺
Rapportera
Va tråkigt för Elias, han kommer vara saknad! Krya på honom så ses vi i hallen snart igen! ❤️
RapporteraRapportera
Hej Sara! Precis, vi ses vid arenan (munktell) kl 16, inte Volvo 👍
RapporteraRapportera
Tack ☺
RapporteraRapportera