Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Eskilstuna Guif P-2012
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Eskilstuna Guif P-2012.
P-2012
Följ oss för uppdateringar
Vi ska bemanna två matcher under hösten:
Dammatchen den 6/12 - 2025 i Volvo CE Arena mellan Eskilstuna Guif – Västerås Irsta, samling 14.30 uppe vid stora kiosken i Volvo CE Arena, klart när läktaren och allt är grovstädat. Matchen börjar kl. 16.00.
Herrmatchen den 24/3 - 2026 i Volvo CE Arena mellan Eskilstuna Guif – HF Karlskrona, samling 17.00 uppe vid stora kiosken i Volvo CE Arena, klart när läktaren och allt är grovstädat. Matchen börjar kl. 19.00.
Kallelse skickas ut till båda passen ovan redan nu även om det ena är långt fram men då har man möjlighet att byta arbetspass med varandra om det behövs.
EGET ANSVAR att byta/lösa ersättare om man inte kan det datum man får så vi är rätt antal som kommer vid varje pass. Meddela med en kommentar till detta inlägg med vem du ev. byter med eller vem som kommer i stället.
Kallelsen skickas till spelare, men det är föräldrarna som ska vara med och hjälpa till. Spelarna får gärna följa med och kolla på matchen.
För att vi ska få ihop rätt antal föräldrar som kan hjälpa till (12 st på dammatchen och 16 st på herrmatchen) kommer några få både dam - och herrmatchen som arbetsuppgift, vi strävar efter att det totalt sett för hela säsongen ska bli så jämt fördelat med arbetsuppgifter (både dessa matcher och våra egna räknas ihop) mellan föräldrar som det går.
_____________________________________________________________________________
Information från föreningen:
Inför den kommande säsongen har vi nu satt ett schema för vilka ungdomslag som arbetar på våra herr- och dammatcher i Volvo CE Arena. Att hjälpa till vid A-lagens matcher är en viktig del av föreningens verksamhet – det stärker gemenskapen, ger värdefulla erfarenheter för våra ungdomar och bidrar till att skapa härliga arrangemang runt våra matcher.
Nytt för i år är att vi fortsätter att utveckla våra arrangemang. För att höja upplevelsen för både publik, spelare och sponsorer krävs en något större bemanning. Det innebär att fler får möjlighet att vara delaktiga, och tillsammans bygger vi vidare på den röda energi som kännetecknar Eskilstuna Guif.
Det här är en viktig del i vår resa framåt – att tillsammans fortsätta utveckla vår förening, både på och utanför planen.
Stort tack för ert engagemang – tillsammans gör vi Eskilstuna Guifs matcher till upplevelser för hela staden, och tar ännu ett steg i att utveckla vår förening!
Uppgifterna består av bemanning av kiosker, mattorg, sälja popcorn, VIP-värd, Merch/ReGuif, skyltning, affischer, Bannerbow, Volvo-kastet, 50/50-lappar mm. Uppgifterna delas ut på plats beroende på vilken typ av arrangemang det är.
Nedan är lite mer info kring städning och ålder/ansvar från föreningen:
Städning
Städning sker först på utgiven uppgift enligt instruktion i checklista på plats i arenan
Därefter skall övriga ytor i arean som läktare, golv och trappor etc. rengöras från skräp och kvarlämnat. OBS hela arenan skall vara undanplockad och städad innan hemgång
Annars tar kommunen ut en straffavgift som kommer kopplas till arbetande lag.
Ålder och Ansvar
För bemanning av aktiviteter gäller följande:
-Herrmatch; vuxna eller ungdom 15 år och äldre
-Dammatch; vuxna eller ungdom 15 år och äldre
OBS: minst 1 vuxen (+18 år) måste vara närvarande i kiosken på mattorget.
Träning | 14 okt, 19:00 |
Träning | 15 okt, 17:30 |
Träning | 16 okt, 17:00 |
Tillgänglig för matcher i Finspång - KALLELSE SKICKAD! | 19 okt, 09:00 |
Malmslätt Ljungsbro HF (hemma) | 19 okt, 11:45 |
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera