Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Eslövs BK P12-(2014)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Eslövs BK P12-(2014).
P12-(2014)
Följ oss för uppdateringarHej alla imorgon är det dax för årets fotografering ! Dock så har vi glömt lämna ut fotolapparna som måste fyllas i ! Detta måste ni göra imorgon innan fotografering lapparna finns på kansliet ! Om ni hinner smita ner på dagen annars fyller vi i på träningen 👍sprid gärna detta vidare till alla som inte kollar mailen ⚽👍
Jag kan kommer imorgon till träningen om är ok
RapporteraRapportera
Alla föräldrar måste fylla i lappen ! Ok under träningen
RapporteraRapportera
Är fotograferingen efter träningen?
RapporteraRapportera
Japp 19.30 så dom har 30 min på sig o kamma luggen 😂⚽
RapporteraRapportera
De fixar grabbarna!
RapporteraRapportera
Jag kommer kl 19:30 för att jag har apt på jobbet.
RapporteraRapportera