Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Eslövs BK P13-(2013)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Eslövs BK P13-(2013).
P13-(2013)
Följ oss för uppdateringar
Hej !
Vi har anmält barnen till två turneringar.
Staffanstorp Cup, 13 oktober. Spelas utomhus, 3 mot 3 med sarg. EBK kommer ha två lag med 6 spelare i varje lag.
Sandby Spelen, 16 november. Spelas inomhus, 3 mot 3 med sarg. EBK kommer ha två lag med 6 spelare i varje lag.
Hälsningar
Fredrik
Nej, vi kan bara åka med 12 spelare, 6 per lag.
RapporteraKallelse kommer skickas senast tisdag till de som är uttagna för dena cup.
Rapportera
Uttagningskriterier för spela i cuper är:
Rapportera1. Betald medlemsavgift (krav)
2. Närvaro på träningar
Vi kommer rotera spelare mellan cuper/turneringar men ofta låsta till max två lag per cup.
Rapportera
De spelare som är uttagna är kallade.
RapporteraRapportera
Har du synpunkter på laguttagningen föreslår jag du tar det enskilt med mig.
RapporteraVi har många barn på träningen och de som är uttagna har större träningsnärvaro.
Rapportera
Som jag skrev ovan så är betald medlemsavgift och närvaro på träning de första kriterierna och sedan kan vi inte få med alla spelarna så det kommer ske rotation mellan turneringarna.
RapporteraJag kommer inte ta denna debatt om ni har specifika synpunkter på ert barn eller inte på detta forum.
Har ni synpunkter på hur vi leder och gör uttagningar finns det alltid möjlighet att anmäla er själva att ta över träningar och allt runt omkring. Är den första som kommer kliva av då!
Rapportera