Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Bodenpensionärernas Bowlingsällskap
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Bodenpensionärernas Bowlingsällskap.
Bodenpensionärernas Bowlingsällskap
Följ oss för uppdateringar
Hej Bowlingvänner
Ordförande och Peder Kjellberg har återigen initierat till ett länsmöte på Örnvik nästa onsdag. Alla föreningar kommer att delta förutom Malmberget.
Agendan blir;
1 Genomgång av respektive förening om hallarnas framtid, antal medlemmar (damer/herrar). Kostnader för träningsspel i respektive hall.
2 Utvärdering av första PM digitalt gällande;
- Regelverket
- Administration
- Ekonomi
- Genomförandet
- Priser/lotteri
3 Förutsättning från respektive förening till touren och regelverket för touren
4 Finns det förutsättningar och tid för någon förening att anordna någon form av Cup (sammandrag en helg)?
Slutligen påminner om att hallen öppnar 16.00 from måndag 22/6 tom måndag 17/8. Första träningsdagen är torsdagen den 20 augusti.
Styrelsen önskar er alla en glad midsommar och en härlig sommar🌞🌞🌞
| Riksserien omg 1 | 9 sep, 09:00 |
| Riksserien omg 2 | 23 sep, 09:00 |
| Riksserien omg 3 | 7 okt, 09:00 |
| Riksserien omg 4 | 21 okt, 09:00 |
| Riksserien omg 5 | 4 nov, 09:00 |
Glad midsommar, vi ses i Augusti
RapporteraRapportera
Sen får väl ni också sommarlov. Glad midsommar. Vi ses till hösten.
RapporteraRapportera
Trevlig midsommar till ser alla.🌞👏🎉
RapporteraRapportera
Lycka till på mötet, och ha en sommar/midsommar. Nu startar ”sommarträningen”! 🤩🤪😉
RapporteraRapportera