Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Almtuna IS Team 12
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Almtuna IS Team 12.
Team 12
Följ oss för uppdateringar
Information om Kiosk & Event tjänst – Almtuna
(Nedan info finns även som PDF under filen "Dokument" - "Kiosk och Event")
Kiosker och försäljning
• Totalt finns 4 kiosker i bruk.
• Ny huvudkiosk vid entrén är i drift från fredag 19/9 (A-lagets hemmapremiär)
• Gamla huvudkiosken (utanför VIPn kommer användas även fortsättningsvis, men enbart med enklare fikaföräsäljning.
I huvudkiosken finns hela försäljningssortimentet, samt mindre lager. Detta inkluderar korv, toast, kaffe, drickyoghurt mm.
I samband med lagens egna matcher får eget sortiment säljas om de inte konkurrerar med Almtunas sortiment, t.ex. ”hembakat”.
Vid egna matcher väljer man själv om man vill ha huvudkiosken öppen eller ha ett bord i hallen man spelar i.
Rutiner och ansvar
• Betalning sker hellre med kort än Swish
• Vid slut i frysen i huvudkiosken – fyll på från huvudfrysen bakom VIPn.
• Kolla utgångsdatum på produkterna och konsumera i datumordning. Fyll på bakifrån, konsumera framifrån.
• Tyvärr ingen vattenkram/diskho i huvudkiosken - handtvätt och disk sker i köket (VIPn).
• Städning enligt checklista är obligatorisk.
• Fyll på varor efter avslutat pass.
• De blå försäljningsvagnarna som använts tidigare ska ej längre användas – nya vagnar planeras.
• Det är tillåtet att brygga kaffe till domare och lagledare vid egna matcher. Var dock restriktiv med mängd och antal muggar.
• Vid försäljning av Nocco gäller 15-års gräns.
• Vid försäljning av flaskor med skruvkork vid A-lagsmatcher, ska dessa avlägnsas (regler från Hockeyallsvenskan)
• Sopkärl töms efter avslutat pass och kastas i soprummet (nyckel finns i nyckelskåpet)
• Kioskerna får aldrig lämnas obemannade!
• Använd i första hand huvudkiosken vid hemmamatcher, men provisoriska kiosker i B- eller C-hallen kan också öppnas.
• Gör reklam under matcherna att kiosk finns!
Matchdagar och pass
• Samling sker 1 timme och 45 minuter innan A-lagsmatch, vid entrén till huvudkiosken (mot ståplatsläktaren)
• OBS! Kläder för arbete utomhus gäller samtliga, då personal kan behöver flyttas från inre- till yttre tjänst.
• Kioskpass kan bytas mot entré/eventpass.
• Samling sker vid entré till huvudkiosken.
• Interna byten inom laget går bra, men meddela kioskansvarig.
Passbyten och avhopp
• Byte av pass sker via WhatsApp-forum – kontakta Linda eller Emma vis WhatApp (se kontaktuppgifter nedan).
• Vid avhopp: Swisha 350 kr till Swish-nr (f.n. inte fastställt, Swisha Linda/Emma tillsvidare). Ange: vuxens för- och efternamn, spelaren för och efternamn, samt och lag och pass/datum.
Kontaktuppgifter
• Linda Brodin – 070-409 70 83
• Emma Brodin – 070-720 05 01
• Vaktmästare – 018-727 06 03 (ring för att komma in till nyckelskåpet)
• Ole Forsberg - 076-117 43 92
• Kod till nyckelskåpet: Kontakta Ole Forsberg om du inte kan den.
• Byten inom laget hanteras internt
Tack för ert engagemang – tillsammans gör vi kiosktjänsten smidig och trivsam för alla!
Vid funderingar hör av er till Ole Forsberg
Kommentera
Endast sidans medlemmar kan kommentera